printlogo


کد خبر: 200091تاریخ: 1397/7/22 00:00
اخبار

سانسور نام ایران و قطر در رسانه‌های ورزشی عربستان و امارات!
رسانه‌های کشورهای عربستان و امارات نام ایران و قطر را در بخش بهترین لیگ‌های قاره آسیا حذف کردند! ژاپن، کره‌جنوبی، امارات، استرالیا، چین، تایلند، ازبکستان، قطر، ایران و عربستان ۱۰ کشوری هستند که لیگ آنها با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و موسسه صنعت ورزشی آسیا نامزد بهترین لیگ قاره آسیا شده است. این خبر اما به شکلی ناقص در رسانه‌های عربستانی و اماراتی منعکس شده است و نام ایران و قطر در آن دیده نمی‌شود. سایت البیان امارات و همچنین العربیه عربستان بدون اینکه نامی از 2 کشور ایران و قطر ببرند، نام کشورهای دیگر را آورده‌اند. عربستان و امارات 2 کشوری هستند که به خاطر مشکلات سیاسی خواستار برگزاری بازی تیم‌های‌شان با تیم‌های ایرانی در کشور بی‌طرف بوده‌اند.

مسعود سلطانی‌فر: 2۱ بار درباره استقلال توضیح داده‌ام
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌هایی که برای ورزش ایران به دست آمده است، گفت: امیدوارم پرسپولیس و تیم‌ملی فوتبال هم بتوانند قهرمان آسیا شوند. مسعود سلطانی‌فر صبح دیروز در مراسم آغاز به کار نمایشگاه تجهیزات ورزشی به خبرنگاران گفت: ابتدا موفقیت‌های ورزشکاران ایران در ماه‌های گذشته را تبریک می‌گویم. سال ۹۷ برای ورزش ایران بسیار تاریخی و منحصر به فرد سپری شده است. وی ادامه داد: در روزهای اخیر کاروان ورزش ایران در بازی‌های پاراآسیایی توانست با مدال‌آوری‌های پرتعداد عنوان سوم آسیا را کسب کند. این موفقیت‌ها را به مردم ایران تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله در ادامه سال هم شاهد پیروزی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم و این تیم بتواند با صعود به فینال پس از سال‌ها قهرمان آسیا شود. سلطانی‌فر در واکنش به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه 2 عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بازنشسته هستند، آیا اقدامی در این باره انجام شده است یا خیر؟ گفت: ۲۱ بار در این باره توضیح داده‌ام! وی اصرار  خبرنگار مهر برای توضیح بار بیست و دوم را رد کرد و حاضر به پاسخگویی به ادامه سوالات نشد.

شرط رونالدو برای درخواست بازجویی پلیس آمریکا
رونالدو برای موافقت با خواسته پلیس لاس‌وگاس یک شرط گذاشته است. ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. رونالدو متهم به تجاوز جنسی به یک زن آمریکایی در سال 2009 است. پلیس لاس‌وگاس پیش از این تاکید کرد باید این ستاره بزرگ بازجویی شود و به سوالات پاسخ دهد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا اعلام کرد رونالدو برای موافقت با خواسته پلیس لاس‌وگاس یک شرط گذاشته است و آن اینکه از طریق ویدئو و در ایتالیا به سوالات آنها پاسخ دهد. به نوشته این روزنامه ایتالیایی، رونالدو در شرایط کنونی به خاطر فشردگی زیاد بازی‌های یوونتوس نمی‌تواند ایتالیا را به مقصد آمریکا ترک کند و به همین خاطر چنین شرطی گذاشته است.

مجموع مدال‎های کاروان ایران به عدد ۶ رسید
کسب 2 طلا در کشتی فرنگی المپیک جوانان
با احتساب 2 مدال طلایی که توسط امیررضا ده‎بزرگی و محمد نصرتی در کشتی فرنگی به دست آمد، مجموع مدال‎های کاروان ورزش ایران در المپیک جوانان به ۶ مدال رسید. سومین دوره بازی‌‌های المپیک جوانان روز شنبه در بوئنوس آیرس آرژانتین پیگیری شد. در این روز از رقابت‌ها و در کشتی فرنگی کاروان ایران توسط امیررضا ده‌بزرگی و محمد نصرتی صاحب 2 مدال طلا شد. امیررضا ده‌بزرگی، نماینده وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان که با شکست حریفانی از  بلغارستان و مصر به دیدار فینال راه یافته بود، دیروز و در این مرحله از رقابت‌ها مقابل «گونزالز» از اکوادور با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و چهارمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را به‌دست آورد. لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی، مدال امیررضا ده‌بزرگی را بر گردن این قهرمان انداخت. در وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌‌های المپیک جوانان نیز محمد نصرتی که با شکست حریفانی از برزیل و روسیه به دیدار فینال راه یافته بود، با نتیجه ۳ بر یک «عثمان آیدین» از ترکیه را مغلوب کرد و به مدال طلای این دوره از بازی‌ها دست یافت. با مدال طلای محمد نصرتی تعداد مدال‌های طلای ایران به ۵ و مجموع مدال‌ها به عدد ۶ رسید.


Page Generated in 0/0125 sec