printlogo


کد خبر: 200149تاریخ: 1397/7/23 00:00
اخبار

توان دشمنان انقلاب اسلامی  بشدت فرسوده است
جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن در برابر انقلاب اسلامی دچار عجز سیاسی شده و توانش بشدت فرسوده شده است. به گزارش مهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر دیروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم که در حسینیه ستاد این سپاه برگزار شد، با بیان اینکه در طول این 4 دهه، دشمن سیلی‌های زیادی از انقلاب و ملت ما خورده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی در دنیا و بویژه منطقه الهام‌بخش بوده و امروز دیگر مستکبران عالم تنها با ایران اسلامی مواجه نیستند، بلکه اتحادی علیه نظام سلطه و بویژه آمریکا شکل گرفته که اینها همه از جمله برکات انقلاب اسلامی است. وی خاطرنشان کرد: امروز به لطف الهی سرزمین‌های اسلامی اعم از یمن، سوریه، فلسطین، لبنان، عراق و... به میدان جهاد علیه کفار و مشرکان و منافقین تبدیل شده و ایالات متحده آمریکا با وجود 7 تریلیون دلار هزینه در این منطقه شکست سنگینی از انقلاب اسلامی و جریان مقاومت اسلامی خورده و این واقعیتی است که خود کارشناسان و سیاستمداران آمریکایی نیز به آن معترفند. سردار سلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران دچار عجز سیاسی و راهبردی شده است، گفت: یکی از دلایل این شکست به‌خاطر وجود رهبری آگاه، شجاع و حکیم در کشورمان است که با توان بالای مدیریتی خود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، جامعه را از شوک‌ها و بحران‌ها به سلامت عبور می‌دهد.

دولت بدهکاری خود را  از جیب مردم می‌دهد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: «نابسامانی ارز که منجر به متزلزل شدن ارزش پول ملی شد کاملا طراحی شده بوده و هدف آن رساندن اقتصاد کشور به فروپاشی است». مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با مهر تاکید کرد: «متضرر این افزایش نرخ ارز، حقوق بگیرانند که هیچ‌گاه حقوق‌شان افزایشی متناسب با افزایش نرخ ارز نمی‌تواند پیدا کند و با توجه به افزایش زنجیره‌وار قیمت‌ها و شدت یافتن تورم، قدرت خرید آنها کاهش پیدا می‌کند». وی افزایش نرخ دلار را باعث رفع بدهکاری دولت به شرکت‌ها و موسسات داخلی می‌داند و معتقد است: «وقتی درآمد ناشی از فروش نفت‌خام با نرخ جدید ارز به ریال تبدیل شود، آن افزایش درآمد کمک خوبی به دولت است برای خروج از بن‌بست دیونش. این اقدام دولت به مفهوم دست در جیب مردم کردن برای رفع بدهی‌های دولت است». عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: «با اعمال مدیریت شایسته و غیرتنگ‌نظرانه و با یاری طلبیدن از مردم، تحریم‌های ظالمانه‌ای که آمریکا به‌آنها امید بسته است، نقش بر آب خواهد شد».

CFT پازل توطئه‌های دشمن را تکمیل می‌کند
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تصویب FATF مشکل ما را در مبادلات پولی حل نمی‌کند اما مشکلات آمریکا در دسترسی به اطلاعات اقتصادی ما را حل می‌کند. محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در مجلس گفت: بدون اینکه FATF عضویت ما را بپذیرد ما یک‌سویه داریم به این تعهدات عمل می‌کنیم. تصویب آن در مجلس همانطور که وزیر امور خارجه گفته است مشکل ما را در مبادلات پولی حل نمی‌کند اما مشکلات آمریکا در دسترسی به اطلاعات اقتصادی ما را حل می‌کند؛ آنها در نبرد اقتصادی با ملت ایران از این اطلاعات سود می‌برند. وی با اشاره به خصومت دولت آمریکا با ملت ایران گفت: آمریکایی‌ها یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ما ساماندهی کردند و زیرساخت‌های عملی و علمی آن را هم طی 30 سال گذشته به‌وجود آوردند.FATF یا بهتر بگوییم لایحه مربوط به CFT پازل توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران را تکمیل می‌کند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: چه خوب بود نمایندگان با شفاف‌سازی رأی خود هنگام تصویب CFT  مخالفت  نمی‌کردند.
 


Page Generated in 0/0056 sec