printlogo


کد خبر: 200161تاریخ: 1397/7/23 00:00
اخبار

معاون شهرداری تهران اعلام کرد
 الزام دریافت «باربرگ»  برای رانندگان حمل بار
 معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از الزام رانندگان خودروهای حمل بار برای دریافت «باربرگ» خبر داد.
 به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه بر اساس مصوبه‌ دولت، ساماندهی خودروهای حمل بار در داخل شهرها باید همانند حمل بار در خارج از شهرها باشد، گفت: بر همین اساس طرحی تهیه شده است که خودروهای حمل بار در شهر تهران ملزم به دریافت بارانه باشند. وی با بیان اینکه برای خودروهای حمل بار برگه‌ای تحت عنوان «باربرگ» صادر می‌شود که تمام مشخصات کالای حمل شده راننده و خودرو در آن درج می‌شود، گفت: بر اساس قانون رقم هزینه‌ صدور باربرگ را باید شوراهای هر شهر تعیین کند که پیشنهاد دریافت مبلغ هزار تومان برای صدور هر باربرگ به تصویب رسید. معاون ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه از این پس باید برای تمام خودروهای حمل بار و نخاله و دیگر باربرها، باربرگ صادر شود، گفت: رانندگان خودروهای حمل بار می‌توانند با ورود به سامانه baraneh.ir نسبت به دریافت باربرگ اقدام کنند یا می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های‌شان از آنجا باربرگ بگیرند.

اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در کمیته امداد
کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابلاغ قانون اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به این نهاد خبر داد.
 به گزارش «وطن‌امروز»، روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرده است حداکثر تا تاریخ 23 آبان‌ماه 97 با تمام بازنشستگان به کار گرفته‌شده در تشکیلات رسمی و غیررسمی و مؤسسه‌های وابسته به کمیته امداد قطع همکاری می‌شود. سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد پس از ابلاغ «قانون اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» به سازمان اداری و استخدامی کشور دستور اجرای این قانون را صادر کرد و طبق دستور فتاح حداکثر تا تاریخ 23 آبان‌ماه 97 باید با تمام بازنشستگان به کار گرفته‌شده در تشکیلات رسمی، غیررسمی و مؤسسه‌های وابسته تمام‌وقت یا ساعتی (مجتمع اقتصادی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بیمارستان بازرگانان و بیمارستان علامه کرمی) قطع همکاری شود. همچنین این موضوع شامل تمام بازنشستگان به کار گرفته‌شده در شرکت‌های طرف قرارداد با کمیته امداد مانند شرکت شمسا نیز می‌شود.

انگیزه نداشتن بیمارستان‌ها برای ثبت قرارداد با بیمه‌‌ها
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بیمه‌های درمانی فاقد کارایی هستند، گفت: بیمارستان‌ها انگیزه ثبت قرارداد با بیمه‌ها را ندارند. غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی درباره وضعیت اجرایی طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان، به خانه ملت گفت: اجرای طرح تحول سلامت فی‌نفسه رویکرد مناسبی داشته است اما دولت طرح تحول سلامت را بدون مصوبه  بهارستان اجرا کرده که این امر موجب شده است اجرای این طرح  با مشکلاتی روبه‌رو شود. نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: طرح تحول سلامت بار سنگین مالی به نظام وارد کرده است، زیرا این طرح بدون مطالعه و اصول کارشناسی‌شده اجرا شده است و این در حالی است که طرح تحول سلامت  به‌طور کامل بیمه‌ها را بر زمین‌ زده است. وی ادامه داد: درگذشته بیمارستان‌ها برای انعقاد قرارداد با بیمه‌ها رقابت می‌کردند اما هم‌اکنون پشت شیشه برخی از بیمارستان‌ها می‌نویسند اگر بیمه دارید، مراجعه نکنید. نماینده مردم  رشت در  مجلس افزود: نارضایتی و سرگردانی بیماران در بیمارستان‌ها مراجعه‌کنندگان را آزرده‌خاطر کرده است و از همین رو با توجه به اینکه بیمارستان‌ها از بیمه‌ها مطالباتی دارند و بیمه‌ها توان پرداخت ندارند، مشخص است که بیمارستان‌ها انگیزه‌ای برای بستن قرارداد با بیمه‌ها ندارند.


Page Generated in 0/0053 sec