printlogo


کد خبر: 200179تاریخ: 1397/7/23 00:00
اخبار

ده‌نمکی باز هم مجری می‌شود
مسعود ده‌نمکی اجرای برنامه «چهل سیزده» با موضوع منازعه ایران و آمریکا را از شبکه 4 سیما بر عهده گرفته است. به‌گزارش ایسنا، سیداحمد موسوی‌صمدی- مدیر گروه اجتماعی شبکه 4 سیما- ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: فصل جدید برنامه «چهل و هشت» با عنوان «چهل سیزده» و با اجرای مسعود ده‌نمکی از ۱۳ آبان‌ماه از شبکه 4 سیما راهی آنتن می‌شود. او اعلام کرد این برنامه با موضوعات اصلی لانه جاسوسی، استکبار آمریکا و منازعه ایران و آمریکا در ۹ قسمت در حال تولید است که از یکشنبه (۱۳ آبان‌ماه) همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی از آنتن شبکه 4 پخش می‌شود. مسعود ده‌نمکی، کارگردان فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها» پیش‌تر نیز اجرای برنامه «چهل و هشت» با موضوع دفاع‌مقدس را برعهده داشته است.

ساخت سریال تلویزیونی براساس خاطرات «اردوگاه اطفال»
نویسنده کتاب «اردوگاه اطفال» از ساخت سریال تلویزیونی براساس این کتاب خبر داد. به گزارش تسنیم، احمد یوسف‌زاده، نویسنده کتاب «اردوگاه اطفال»، از انجام مذاکرات اولیه برای ساخت سریال براساس این کتاب خبر داد و گفت: اخیراً با تهیه‌کننده‌ای در این زمینه صحبت شد، ایشان نیز نسبت به ساخت این اثر ابراز تمایل کرد و پیشنهاد شد بنا بر ساختار کتاب، کار در قالب سریال تهیه شود. «اردوگاه اطفال» داستان زندگی حدود 400 نفر در یک اردوگاه است که بسیاری از این افراد در سنین نوجوانی هستند. اتفاقات خاصی در این ایام برای این افراد رخ می‌دهد که می‌تواند دستمایه ساخت یک سریال قرار گیرد. یوسف‌زاده برای آنکه روایتی مستند و جامع‌تر در کتاب حاضر ارائه دهد، در کنار ثبت خاطرات خود، سراغ برخی اسرایی که در 2 سال 1362 تا 1364 در اردوگاه‌های رمادی یک و 2 مشهور به «اردوگاه اطفال» بودند، به گفت‌وگو پرداخته است.


ساخت فصل دوم سریال جیم‌کری
شبکه «شوتایم» اعلام کرد فصل دوم سریال کمدی جدید آنها با نام «Kidding» که امسال روی آنتن رفت در برنامه تولید قرار گرفته و ساخته خواهد شد. به گزارش تسنیم، این سریال که توسط دیو هولستین خلق شد ماجراهای زندگی یک مجری برنامه کودک است که با چالش‌‌های دهه ششم زندگیش روبه‌رو شده است. او می‌خواهد جایگاه خودش را حفظ کند. نقش اول این مجموعه جیم کری، بازیگر کمدی نام‌آشنای سینمای آمریکاست که به نظر می‌رسد خود او هم شرایط مشابهی با کاراکتر درون سریالش دارد. جیم کری بازیگر اصلی این سریال از سال 2016 دیگر در هیچ فیلمی بازی نکرده و حضور او در تلویزیون هم آخرین بار به سال 2012 بازمی‌گردد؛ جایی که به صورت افتخاری در اپیزودی از سریال «30 راک» حضور پیدا کرد. حالا موفقیت سریال جدیدش باعث شده او در سن 56 سالگی یک بار دیگر تجربه بازی در نقش اول یک پروژه را تجربه کند.

سریال بلند «پرندگان خشمگین» ساخته می‌شود
کمپانی Rovio از ساخت نخستین سریال بلند بر مبنای موفق‌ترین محصول این کمپانی یعنی «پرندگان خشمگین» خبر داد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، خبر ساخت سریال جدید «پرندگان خشمگین» تاییده شده است و این موجودات الهام‌بخش دنیای بازی‌های دیجیتالی، برای نخستین‌بار در فرم یک محصول بلندمدت عرضه خواهند شد. تهیه‌کنندگان تاکنون درباره تعداد و زمان اپیزودها سخنی به میان نیاورده‌اند اما آنچه قطعی‌ است این است که این اولین سریال بلند «پرندگان خشمگین» خواهد بود. این پرندگان قبلا روی پرده‌های نقره‌ای سینما هم آمده‌اند و قرار است نسخه بعدی این فیلم در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. بازی «پرندگان خشمگین» تاکنون بیش از ۴ میلیارد بار در پلت‌فرم‌های گوناگون دانلود شده است.


Page Generated in 0/0063 sec