printlogo


کد خبر: 200217تاریخ: 1397/7/24 00:00
اخبار

تازه‌ترین خبرها از سریال هادی مقدم‌دوست
ادامه «سرباز»  در کربلا فیلمبرداری می‌شود
تهیه‌کننده مجموعه «سرباز» از راهی شدن عوامل ساخت این سریال به کشور عراق برای ضبط قسمت‌هایی از این مجموعه خبر داد. به‌گزارش «وطن‌امروز»، محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده، در ارتباط با روند تصویربرداری مجموعه تلویزیونی«سرباز» گفت: برای ادامه ضبط این مجموعه که مردادماه در محله ستارخان تهران کلید خورده، به همراه عوامل راهی کشور عراق و کربلا شدیم. بخشی از مجموعه در تهران و 60 درصد کار بیرون از تهران ضبط می‌شود. طبق فیلمنامه قسمت‌هایی از این مجموعه در کشور عراق و مراسم اربعین می‌گذرد که کاراکتر اصلی ما (آرش مجیدی) مسیرش به آنجا ختم می‌شود، به همین دلیل با عوامل راهی کربلا شدیم و 20 روزی نیز در این کشور ضبط داریم و سپس به تهران بازمی‌گردیم. شفیعی درباره محتوای این مجموعه گفت: «سرباز» چنانکه از عنوانش تلقی می‌شود درباره سربازی است اما این به مفهوم آن نیست که ما قرار است فقط به موضوع سربازی بپردازیم، بلکه موضوع خدمت‌رسانی و ایثار در خدمت سربازی هم از همین عنوان نشأت می‌گیرد. سعی داریم مفهوم خدمت‌رسانی به همنوع و اساساً گذشت برای یکدیگر را در گفتمان جامعه جاری کنیم.  این روزها مفهوم گذشت برای یکدیگر در زندگی روزمره مردم رو به فراموشی است به همین دلیل «سرباز» سعی دارد این مفهوم را مجدداً احیا کند تا مردم به این مهم توجه ویژه‌تری داشته باشند. «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نگارش حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست در حال تولید است. این سریال حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام «یحیی» و همسرش «یلدا» و رفقای هم‌خدمتی‌اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع/ شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع.

پخش «حوالی پائیز» پس از «دلدادگان» از شبکه 3
سریال عاشقانه «حوالی پائیز» بزودی پس از پایان پخش «دلدادگان»، در ۲۲ قسمت از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز»، سریال تلویزیونی «حوالی پائیز» با نام قبلی «بازگشت»، به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی بزودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. این سریال که ملودرامی عاشقانه را به نویسندگی حسین نمازی براساس طرحی از معصومه بیات در ۲۲ قسمت روایت خواهد کرد، قرار است طی روزهای آینده و پس از پایان پخش سریال «دلدادگان» روی آنتن شبکه سوم سیما برود. رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی‌عباس‌میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت‌اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی ترکیب بازیگران این سریال «عاشقانه» را تشکیل می‌دهند. مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، تدوین: مهدی حسینی‌وند، صداگذار: امین شریفی، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، مدیر برنامه‌ریزی: علی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: مهری شیرازی،، عکاس: پوریا رفیعی‌زاده و مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی بخشی از عوامل این سریال هستند.

«برادر جان» سریال رمضانی  شبکه یک شد
«برادر جان» قرار است ماه رمضان سال آینده در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌‌ای روی آنتن شبکه یک سیما برود. به گزارش «وطن‌امروز»، سعید نعمت‌الله که این روزها سریال «خواب‌زده» به کارگردانی سیروس مقدم به قلم او در شبکه نمایش خانگی در حال پیش‌تولید است، اخیراً نگارش سریال جدیدی را شروع کرده است که تولید آن از دی‌ماه آغاز خواهد شد. «برادر جان» قرار است ماه رمضان سال آینده در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌‌ای روی آنتن شبکه یک سیما برود و در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق‌الناس» بوده و در خلاصه داستان آن آمده است: «پسری بعد از از دست دادن پدرش می‌خواهد دین‌های او را ادا کند». مجری طرح این مجموعه تلویزیونی موسسه فرهنگی - هنری وصف صبا است.
 


Page Generated in 0/0051 sec