printlogo


کد خبر: 200250تاریخ: 1397/7/24 00:00
کوتاه و گویا

 سلسله همایش‌های «تجربه‌های جسور» با همکاری سازمان خدمات اجتماعی و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با حضور کارآفرینان برتر برگزار شد. هدف از برپایی این همایش‌ها اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق یا حتی ناموفق کارآفرینان است که در اختیار داشتن این اطلاعات باعث کاهش تکرار اشتباهات در کسب‌وکارها می‌شود.
 همزمان با روز جهانی چاقی و  با هدف آگاه‌سازی عموم جامعه نسبت به چاقی،کمک به تشخیص بموقع از طریق شاخص توده بدنی (BMI) از طریق اندازه‌گیری قد و وزن و حساس کردن عموم جامعه نسبت به چاقی و اضافه وزن و اهمیت سبک زندگی (تغذیه- ورزش)، برای نخستین‌بار در سطح کشور چراغ راهنما روی مواد غذایی نصب می‌شود.
 مهدی جمشیدیان، رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: در راستای پیاده‌سازی طرح تفکیک پسماند از مبدا، آموزشگران این طرح از آغاز سال تاکنون 34هزار و446 نفر را تحت آموزش قرار دادند و درباره انواع پسماندها، مزایای تفکیک پسماند خشک و تاثیر آن بر کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، شیوه‌های کاهش تولید پسماند و کم‌حجم‌سازی آن بیش از 3 هزار برنامه آموزشی در شمال تهران اجرا شده است.
 به مناسبت روز ملی پارالمپیک، بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی- تاریخی نیاوران در روز سه‌شنبه 24 مهرماه (امروز) برای جانبازان و معلولان محترم رایگان است. پیرو دستور مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی- تاریخی به درخواست ریاست کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران و همچنین نظر به نامگذاری 24 مهر تحت عنوان روز ملی پارالمپیک، بازدید جانبازان و معلولان محترم به همراه یک نفر از اعضای خانواده با ارائه کارت شناسایی، از موزه‌های این مجموعه به صورت رایگان است.
 نماینده مردم شیراز در مجلس ، اعتیاد را عارضه و آسیب اجتماعی جدی خواند و گفت: معتقدیم ریشه همه آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد است. علی اکبری گفت: استان فارس به دلیل اینکه مرکز ثقل راه‌های استان‌های جنوب کشور و محل گذر ترانزیت مواد مخدر از شرق کشور به مناطق دیگر است، بیشتر در معرض آسیب اعتیاد قرار دارد.
 نتایج آزمون سردفتران اسناد رسمی سال 1397 از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام شد. شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس www.ssaa.ir از نتیجه مرحله کتبی این آزمون مطلع شوند. گفتنی است آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی با شرکت بیش از 75 هزار نفر در 29 تیرماه سال جاری و به صورت همزمان در 12 استان هدف برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0230 sec