printlogo


کد خبر: 200287تاریخ: 1397/7/25 00:00
اخبار

همه تجهیزات نظامی را  خودمان تأمین می‌کنیم
امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت 24 مهر روز عقیدتی- سیاسی، با حضور در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه بابت توفیق زیارت مرقد مطهر امام راحل خداوند بزرگ و منان را سپاس می‌گوییم، اظهار داشت: 24 مهرماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش را گرامی می‌داریم و به روح بلند امام(ره) که با فرمان ایشان، این سازمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، درود می‌فرستیم.
وی افزود: امام(ره) فرمودند ماموریت سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش نزدیک کردن دل‌ها به خداوند است، این معانی بسیاری را در بر دارد و سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش بر مبنای این حرکت کرده و تا به امروز موفق بوده است تا این ماموریت بزرگ را بخوبی انجام دهد. به گزارش فارس، امیر سیاری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: روزی که امام(ره) به ما گفتند چیزی به شما نمی‌دهند و شما بروید روی پای خودتان بایستید و تولید کنید، این اتفاق امروز افتاد و ما به جایی رسیده‌‌‌‌‌ایم که تمام تجهیزات مورد نیاز را خودمان تامین می‌کنیم.

خرمشاد در نشست «فروپاشی اسرائیل؛ چرا و چگونه؟»:
فروپاشی اسرائیل واقعیتی غیرقابل کتمان است
محمدباقر خرمشاد، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی صبح روز گذشته در نشست «فروپاشی اسرائیل؛ چرا و چگونه؟» که در موسسه پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شکاف‌های ایجاد شده میان اقوام و گروه‌های داخلی اسرائیل هم در بین عوام و هم در بین مسؤولان آن رژیم، واقعیتی است که وجود دارد. تصویر آینده آن رژیم مبهم و ناامید‌کننده است و ساکنان آن رژیم چندان امیدوار به آینده‌شان در سرزمین‌های اشغالی نیستند. به گزارش مهر، وی افزود: جامعه اسرائیل مملو از چالش‌های اطلاعاتی، سیاسی، اجتماعی و دینی است که شامل بحث طبقاتی، قومی، دینی و نژادی در درون آنها می‌شود که برای فهم بهتر نیاز به بررسی جداگانه هر یک از این موضوعات است. کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: نقطه قوت اسرائیل بحث تبلیغاتی- رسانه‌ای است و آنها به معنای واقعی استاد جنگ روانی هستند و دیدید که در سال‌های اخیر نتانیاهو در سخنرانی‌های خود در مجمع عمومی سازمان ملل چندین اقدام روانی و تبلیغاتی علیه ایران انجام داد که البته هر بار هم مورد تمسخر افکار عمومی قرار گرفت. موضوع تورقوزآباد و شورآباد 2 نمونه بارز این مسأله بود. وی همچنین گفت با توجه به مشکلات مختلفی که در رژیم صهیونیستی در ابعاد داخلی و بیرونی وجود دارد، می‌توان گفت اینکه مطرح می‌شود رژیم صهیونیستی درحال فروپاشی است بر اساس اخبار و اطلاعاتی است که در این ارتباط وجود دارد. نقاط ضعف آن رژیم در داخل از جمله فسادها، شکاف‌ها و ناامیدی‌های موجود در سرزمین اشغالی گواه این مطلب است و واقعیتی است که قابل کتمان نیست.

دستیابی به استانداردهای جهانی در صنایع دفاعی
وزیر دفاع گفت: با تکیه بر دانش بومی و برآمده از ظرفیت سرمایه‌های انسانی جهادگر، توانسته‌ایم راهبرد وزارت دفاع را که همانا دستیابی به استانداردها و رقابت‌پذیری در عرصه جهانی است، جامه عمل بپوشانیم. به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی همزمان با ۲۲ مهرماه، روز جهانی استاندارد در حضور مدیران ارشد این وزارتخانه با بررسی روندهای کیفی‌سازی محصولات تولیدی وزارت دفاع گفت: به حول و قوه الهی و با تکیه بر دانش و توان بومی روندهای رو به رشد تولید محصولات دفاعی و امنیتی را با رعایت ملاحظات و استانداردهای بین‌المللی در اولویت قرار دادیم و امروز به جایگاه مطلوبی در تامین مطالبات نیروهای مسلح به لحاظ کیفی رسیده‌ایم.
وی با اشاره به استاندارد کردن محصولات تولیدی وزارت دفاع به عنوان یک اصل مهم و اساسی در تولیدات صنعت دفاعی گفت: با تکیه بر دانش بومی و برآمده از ظرفیت سرمایه‌های انسانی جهادگر، توانسته‌ایم راهبرد وزارت دفاع را که همانا دستیابی به استانداردها و رقابت‌پذیری در عرصه جهانی است، جامه عمل بپوشانیم.


Page Generated in 0/0065 sec