printlogo


کد خبر: 200297تاریخ: 1397/7/25 00:00
رئیس کمیته اعزام ستاد اربعین خبر داد
ثبت‌نام بیش از ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح

گروه اجتماعی: رئیس کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به آمار ۵۰۰ هزار ویزای صادر شده، گفت: تاکنون ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش مهر، حمید محمدی افزود: تاکنون ۸۲۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام‌ها از روز شنبه سرعت گرفته است. رئیس سازمان حج و زیارت به زوار توصیه کرد ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند. محمدی افزود: زائران باید زمانی 3 روزه را از وقتی مدارک خود را تحویل می‌دهند صرف کنند، اگرچه در برخی استان‌ها صدور روادید از این مدت کمتر بوده است. وی تاکید کرد: تا الان تعداد ۵۰۰ هزار ویزا صادر شده است که  به نسبت عدد خوبی است و فعالیت همه دفاتر کارگزاری و شرکت‌های مرکزی استان‌ها که مسؤولیت جمع‌آوری گذرنامه و بردن به کنسولگری را دارند، در کنار کنسولگری‌ها و دفاتر موقت کنسولی عراق با جدیت کار می‌کنند.
خدمات رایگان خروج موقت خودرو
همچنین گمرک ایران از رایگان شدن خدمات خروج موقت خودرو برای زائران اربعین حسینی در گمرک غرب تهران خبر داد.
 روابط عمومی گمرک ایران، گمرک غرب تهران اعلام کرد: با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تمام مراحل تشریفات خروج موقت خودرو برای زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی رایگان انجام می‌شود. در اطلاعیه گمرک غرب تهران در این باره آمده است: با عنایت به اینکه سیل عظیم عاشقان سرور و سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی عازم کشور عراق و کربلای معلا می‌باشند، در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه عظیم، گمرک غرب تهران با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران تمام مراحل انجام تشریفات گمرکی خروج موقت خودرو (کابوتاژ) را به صورت رایگان و در خارج از ساعت اداری نیز به مراجعه‌کنندگان محترم و خادمان آن امام بزرگوار خدمات ارائه می‌کند.
 


Page Generated in 0/0045 sec