printlogo


کد خبر: 200310تاریخ: 1397/7/25 00:00
اخبار

«ستایش۳» شمال و جنوب کشور را می‌پیماید
تصویربرداری سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این روزها در تهران ادامه دارد. به گزارش فارس، نزدیک به ۷۰ درصد از سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی مقابل دوربین رفته است. گروه تولید بعد از پایان تصویربرداری به رامسر در شمال کشور و بندرعباس در جنوب کشور می‌روند و تصاویری را در این شهرها مقابل دوربین می‌برند و بعد از آن دوباره به تهران بازمی‌گردند و سکانس‌های پایانی را در تهران ضبط می‌کنند. نرگس محمدی، مهدی سلوکی‌، داریوش ارجمند، کیهان کلکی، شهرام پوراسد، فریبا نادری، لاله مرزبان، رضا داوودنژاد، فرهاد جم و مهدی میامی از بازیگران فصل سوم «ستایش» هستند.


مرد طناز رادیو درگذشت
صادق عبداللهی، نویسنده پیشکسوت رادیو درگذشت تا صداوسیما با یک طناز خوش‌قریحه و خوش‌نامی که در دهه ۷۰ آثار و الگوهای منحصربه‌فردی از خودش به جای گذاشت، وداع کند. به گزارش تسنیم، صادق عبداللهی، نویسنده رادیو دیروز 24 مهر درگذشت. صادق عبداللهی، طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت صداوسیما مدت‌ها نویسنده برنامه‌های طنز رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» بود و این اواخر با «رادیو جمعه» همکاری می‌کرد. وی تا هفته پیش، متن بخش صبحگاهی روزهای سه‌شنبه رادیو پیام را با اجرای منوچهر والی‌زاده می‌نوشت. وی در کنار محمد اوزی، سال‌ها نوشتن و کارگردانی مجموعه برنامه تلویزیونی «صبح جمعه با شما» را عهده‌دار بود. مجموعه برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» یکی از کارهای ماندگار این 2 نویسنده در دهه 60 به شمار می‌آید. مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم صادق عبداللهی امروز ساعت 9:30 صبح از مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما به سمت قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.


تام و جری برمی‌گردند
کمپانی برادران وارنر اعلام کرد ساخت یک فیلم-انیمیشن جدید را بر اساس مجموعه انیمیشن‌های کوتاه و محبوب «تام و جری» آغاز خواهد کرد. به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر،‌ «تیم استوری» مشغول مذاکره با کمپانی وارنر است تا کارگردانی این فیلم- انیمیشن جدید «تام و جری» را بر عهده گیرد و «کریس کلومبوس» نیز از پیش به عنوان تهیه‌کننده این فیلم انتخاب شده است. مجموعه انیمیشن‌های کوتاه «تام و جری» نخستین بار در سال ۱۹۴۰ و توسط «ویلیام هانا» و «جوزف باربارا» خلق شد که به درگیری و رقابت بی‌پایان میان یک موش و گربه می‌پرداخت. هفت قسمت از مجموعه انیمیشن‌های کوتاه «تام و جری» بین سال‌های ۱۹۴۳ تا ۱۹۵۳ میلادی موفق به کسب جایزه اسکار شد.

دورخیز ستاره «شوالیه تاریکی» برای شکار دومین اسکار
کریستین بیل در صورت کسب جایزه اسکار در فیلم «معاون» می‌تواند به هفتمین بازیگر مرد تاریخ سینما تبدیل شود که در هر 2 شاخه بازیگری، جایزه اسکار را به‌دست آورده است. به گزارش مهر به نقل از گلددربی، با نمایش تریلر فیلم «معاون» ساخته آدام مک‌کی، شانس کریستین بیل برای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال ۲۰۱۸ برای بازی در نقش دیک چنی از سوی منتقدان بسیار بالا ارزیابی شده است. بیل در صورت کسب جایزه اسکار در این فیلم می‌تواند به هفتمین بازیگر مرد تاریخ سینما تبدیل شود که توانسته در 2 شاخه بازیگری (نقش اول مرد و نقش مکمل مرد) جایزه اسکار را به‌دست آورد. او پیش از این برای بازی در فیلم «مشت زن» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده است. بدون تردید یکی از دلایل شانس بالای کریستین بیل برای دریافت جایزه اسکار در فیلم «معاون» تغییر وزنش است که بسیاری را شگفت‌زده کرده است.
 


Page Generated in 0/0049 sec