printlogo


کد خبر: 200316تاریخ: 1397/7/25 00:00
اخبار

رونمایی از یادمان حضور رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی
نشست خبری عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، صبح روز سه‌شنبه در سالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. احمدی که ریاست ستاد هفته تربیت بدنی را بر عهده دارد  در قسمتی از نشست خبری خود گفت: مقام‌ معظم رهبری اخیرا در ورزشگاه آزادی و در همایش بسیجیان حضور پیدا کردند که به همین‌منظور، یادمانی را به مناسبت حضور ایشان در ورزشگاه آزادی در هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی آزادی رونمایی خواهیم کرد.

یک ایرانی رئیس فدراسیون تکواندوی اتریش شد
سید محمدرضا زادمحمد به مدت ۴ سال دیگر در سمت ریاست فدراسیون تکواندوی اتریش ابقا شد. انتخابات فدراسیون تکواندوی اتریش به میزبانی شهر «وین» به منظور انتخاب رئیس جدید این فدراسیون برگزار شد که در پایان، سیدمحمدرضا زادمحمد به عنوان رئیس این فدراسیون ۴ سال دیگر ابقا شد. در پایان رای‌گیری این مجمع، زادمحمد رئیس ایرانی‌الاصل فدراسیون تکواندوی کشور اتریش با کسب ۱۴۴ رای از ۱۶۳ رای موجود (۷۰ درصد آرا)، برای سومین دوره متوالی این سمت را بر عهده گرفت.

بهترین جایگزین برای رونالدو از نگاه کاپلو
سرمربی سابق رئال مادرید از بهترین گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد.‌ به نقل از اسکای اسپورت، کریستیانو رونالدو در 9 سالی که پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد همواره از بهترین‌ها بود و توانست گل‌های زیادی برای کهکشانی‌ها به ثمر برساند. با جدایی رونالدو خط حمله رئال مادرید هم به مشکل خورده است. فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی سابق رئال به ستایش از مائورو ایکاردی پرداخت و او را بهترین گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو در رئال معرفی کرد. کاپلو گفت: من علاقه زیادی به بازی ایکاردی دارم. اگر سرمربی رئال مادرید بودم از باشگاه می‌خواستم با ایکاردی قرارداد امضا کند. او متخصص زدن ضربات نهایی در محوطه جریمه است همچنان که رونالدو هم در این کار تبحر داشت. او در پایان به ایکاردی اشاره کرد و ادامه داد: ایکاردی بازیکنی است که چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد. او از معدود مهاجمانی است که بخوبی می‌داند توپ را باید کجا بفرستد. او مهاجمی است که می‌تواند از 3 فرصت 3 گل بسازد. ایکاردی در نوجوانان بارسلونا رشد کرد و بعد از آن سال 2013 به اینتر پیوست. او در 2 فصل 2015-2014 و 2018 - 2017 توانسته عنوان آقای گلی سری A را به دست آورد و در حال‌ حاضر بازوبند کاپیتانی اینتر را بر بازو می‌بندد.

قیمت بلیت بازی پرسپولیس- السد اعلام شد
بلیت بازی پرسپولیس- السد به نرخ قبلی ارائه خواهد شد و امکان خرید الکترونیکی آن فراهم می‌شود.
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بلیت بازی پرسپولیس- السد در چارچوب بازی‌های برگشت نیمه پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا در محدوده قیمت 15 تا 35 هزار تومان عرضه خواهد شد. قیمت بلیت این دیدار 35 هزار تومان برای جایگاه، 30 هزار تومان برای روبه‌روی جایگاه و 15 هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم خواهد بود. بلیت این بازی به صورت الکترونیک و از طریق سایت  Gishe3.com به فروش خواهد رسید و زمان فعال شدن این درگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

یوونتوس به دنبال طعمه بارسلونا
باشگاه یوونتوس ایتالیا نخستین ‌خرید تابستانی خود را برای فصل آینده مشخص کرد. ماتیاس دی‌لیخت، مدافع 19 ساله تیم‌ملی هلند و عضو باشگاه آژاکس نخستین‌ گزینه تابستانی بیانکونری است. البته پیش از این باشگاه تورینی تلاش کرده بود این مدافع 19 ساله را جذب کند اما با مقاومت باشگاه هلندی مواجه شد. بیانکونری می‌خواهد با پرداخت 50 میلیون یورو کار انتقال دی‌لیخت را تمام کند اما کار سختی پیش رو دارد چون بارسلونا نیز به دنبال این مدافع هلندی است.
 


Page Generated in 0/0047 sec