printlogo


کد خبر: 200317تاریخ: 1397/7/25 00:00
اخبار

آغاز لیگ برتر والیبال از امروز با نقض قوانین
رقابت‌های لیگ برتر والیبال درحالی از امروز شروع به کار خواهد کرد که برخی تیم‌ها هنوز تسویه‌حساب نکرده‌اند.
سی‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ۲۵ مهرماه با حضور ۱۳ تیم آغاز می‌شود. طبق برنامه اعلام شده، ۶ بازی برگزار می‌شود و تهران میزبان دیدار تیم‌های سایپای تهران و عقاب نهاجا خواهد بود. شهرداری تبریز نیز این هفته استراحت دارد.
این رقابت‌ها در حالی از امروز آغاز می‌شود که چند تیم از جمله پیکان، سایپا، شهرداری تبریز، خاتم اردکان و شهرداری ارومیه هنوز با بازیکنان خود تسویه‌حساب نکرده‌اند و طبق بند ۸-۹ آیین‌نامه سازمان لیگ تا پیش از تسویه‌حساب تیم‌ها، هیچ تیمی حق ثبت‌نام در لیگ را ندارد و کارت حضور در مسابقات نباید صادر شود اما برخلاف قوانین رقابت‌ها امروز آغاز به کار خواهد کرد.
بانک سرمایه قهرمان فصل گذشته غایب بزرگ فصل جدید است. سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، جواد معنوی‌نژاد، مرتضی شریفی، امیر غفور، صابر کاظمی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور با پیوستن به تیم‌های خارجی از جمله بازیکنان مطرح و غایب لیگ هستند. سید محمد موسوی نیز در فاصله 2 روز مانده به شروع رقابت‌ها با تیم پیام خراسان قرارداد بست.
برنامه دیدارهای هفته اول لیگ برتر والیبال به این ترتیب است:
چهارشنبه ۲۵ مهر - ساعت ۱۶
* خاتم اردکان - شهرداری ورامین
* فولاد سیرجان ایرانیان - درنای ارومیه
* کاله مازندران - شهرآرای مشهد
* سایپای تهران - عقاب نهاجا
* شهرداری ارومیه - پیکان
* شهرداری گنبد - شهروند اراک
* شهرداری تبریز - استراحت


پاسخ عجیب و باورنکردنی هری کین درباره پیوستن به رئال مادرید
ملی‌پوش انگلیس در واکنش به سوال خبرنگاری که از او پرسید دوست دارد در رئال مادرید بازی کند یا نه، پاسخ مشکوکی داد. هر چند هری کین در دیداری که تیم‌ملی انگلیس مقابل اسپانیا به برتری ۳ بر ۲ رسید گلی نزد اما نمی‌توان منکر شد که او بازیکنی تاثیرگذار در خط حمله است و باید او را یکی از بهترین‌های دنیا دانست. کین بازیکنی است که هواداران رئال‌مادرید هم دوست دارند او را در ترکیب تیم‌شان داشته باشند. بازیکن انگلیسی اما حداقل فعلا به بازی کردن در سانتیاگو برنابئو فکر نمی‌کند. او بعد از بازی در گفت‌وگو با خبرنگار مارکا که از او پرسید آیا دوست دارد در رئال بازی کند یا نه خیلی کوتاه گفت: متاسفم، امروز نه. این جواب اما پاسخی است که حداقل در دنیای فوتبال معنی منفی ندارد و یک تحلیل آن این است که او دوست دارد در این باره صحبت یا فکر کند اما ترجیح می‌دهد در آینده این کار را انجام دهد. او در حالی با این سوال مواجه شد که در حال خروج از استادیوم بود و دوست نداشت به طور کامل در این باره صحبت کند. شاید هم دلیل این پاسخش این بوده که در بازی‌های ملی تمرکزش را از تیم‌ملی کشورش برندارد.

عربستان از شکست خانگی برابر عراق گریخت
مسابقه رده‌بندی تورنمنت چهارجانبه عربستان که با حضور تیم‌های ملی آرژانتین، برزیل، عربستان و عراق برگزار می‌شود، انجام شد و در پایان شاگردان خوآن آنتونیو پیزی و سرکو کاتانچ با تساوی یک - یک به کارشان پایان دادند. ملی‌پوشان عربستان که 3 شب قبل در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها با ۲ گل برابر ستاره‌های سلسائو شکست خورده بودند، در دومین و آخرین دیدارشان در سوپر کلاسیکو در ورزشگاه ملک سعود به مصاف عراقی رفتند که در بازی اول با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب آرژانتین شده بود. با وجود اینکه سعودی‌ها در این بازی مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشتند اما عراقی‌ها حملات بیشتری انجام می‌دادند و در دقیقه ۷۱ نیز موفق شدند با شوت پای چپ مهند علی، بازیکنی که از ابتدای نیمه دوم به زمین آمده بود، دروازه عربستان را باز کنند. در حالی که بازی با پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان عراق رو به پایان بود، عبدالعزیز البیشی که او هم به‌عنوان بازیکن تعویضی از دقیقه ۵۶ به میدان آمد توانست در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده با شوت محکم زمینی گلزنی کند و موجب تساوی یک - یک عربستان و عراق در این مسابقه
شود.


Page Generated in 0/0052 sec