printlogo


کد خبر: 200347تاریخ: 1397/7/26 00:00
اخبار

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان میهمان «عصر» نادر طالب‌زاده
برنامه تلویزیونی «عصر» در جدیدترین قسمت خود میزبان معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان است تا آینده منطقه بویژه یمن را بررسی کند. به گزارش «وطن امروز»، قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی در کنسولگری عربستان تمام رسانه‌ها را فعال کرد تا ابعاد جدیدتری از این جنایت عجیب را منتشر کنند. فاش شدن کیفیت این جنایت برای هر رسانه‌ای جذاب و مهم است اما حداقل با تجربه جنگ تمام‌عیار پادشاه سعودی علیه یمنی‌ها می‌توان مدعی شد که از عربستان اتفاق خارق‌العاده‌ای سر نزده است؛ یک قتل عادی مثل همه کشتارهای آنها در یمن!  شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان میهمان این هفته برنامه تلویزیونی عصر است تا به سوال‌های نادر طالب‌زاده درباره آینده این جنگ و نقش سازنده کشورهای منطقه در خاتمه دادن به آن پاسخ دهد. برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب‌زاده پنجشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می‌شود.

«مخاطب خاص» هر شب از کربلا روی آنتن می‌رود
برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص» به مناسبت ایام اربعین، از شنبه هفته آینده هر شب از کربلای معلا و از قاب شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، برنامه تلویزیونی «مخاطب خاص»  از شنبه 28 مهر به مدت ۱۰ شب، حوالی ساعت 23 به صورت زنده و مستقیم از کربلای معلا روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود. اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد و هرشب علاوه بر کارشناسان نام‌آشنای مذهبی، هنرمندان، نویسندگان، مداحان و چهره‌های آیینی نیز در این برنامه حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این، بینندگان می‌توانند در پویش «کربلانرفته‌ها» نیز شرکت کنند. «مخاطب خاص» محصول گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم سیما به تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی است که از کربلای معلا تقدیم عاشقان اهل بیت(ع) می‌شود.


«به سفارش مادرم» رونمایی می‌شود
مراسم رونمایی از کتاب «به سفارش مادرم» نوشته سیداحسان حسینی‌نسب برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، این  مراسم با همکاری مجموعه هنری خیمه و انتشارات به‌نشر روز جمعه (۲۷ مهرماه) در شهر کتاب دانشگاه به نشانی خیابان انقلاب، تقاطع بزرگمهر و قدس برگزار می‌شود. «به سفارش مادرم: بیست و چند روایت از مأموریتی خانوادگی در عراق» مجموعه روایت‌هایی از عراق در ایام اربعین  است که در ۳۲۸ صفحه با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۳۶ هزار تومان در انتشارات به‌نشر عرضه شده است.

دریافت بیش از 900 اثر در بخش بین‌الملل جشنواره مقاومت
استقبال بی‌سابقه کشورهای خارجی از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، ارسال بیش از 900 اثر دریافتی  از فیلمسازان غیرایرانی به دبیرخانه این جشنواره را به دنبال داشته است. به گزارش «وطن امروز»، محسن برمهانی، مدیر بخش بین‌الملل جشنواره با اشاره به استقبال خوب فیلمسازان داخلی و خارجی از جشنواره گفت: در مجموع بیش از 1650 اثر برای دبیرخانه ملی و بین‌الملل جشنواره پانزدهم ارسال شده است که از این تعداد بیش از 900 اثر مربوط به سینماگران غیرایرانی از بیش از 70 کشور جهان است. برمهانی با بیان اینکه در دوره گذشته شاهد شرکت فیلمسازان 67 کشور جهان بوده‌ایم که در دوره پانزدهم آمار کشورهای متقاضی به بیش از 70 کشور رسیده است، اضافه کرد: شرکت 691 فیلم مستند و 215 اثر سینمایی در این دوره جشنواره برای مسابقه بین‌الملل چشمگیر است و تعداد متقاضیان شرکت در بخش فیلم‌های سینمایی این دوره جشنواره بیش از دوبرابر در مقایسه با دوره‌های پیشین رسیده است. گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از 5 تا 9 آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0050 sec