printlogo


کد خبر: 200363تاریخ: 1397/7/26 00:00
اخبار

درخواست از راهنمایی و رانندگی تهران
چند روز پیش پس از توقیف موتوسیلکت توسط ماموران راهنمایی و رانندگی  برگه‌ای به من ارائه شد که برای بازپس‌گیری وسیله به ستاد ترخیص مشخص شده در برگه مراجعه کنم. برای مشخص شدن زمان ترخیص با ستاد ترخیص «موتور مرکز» واقع در کیلومتر 7 جاده قدیم کرج بارها تماس گرفتم تا زمان مراجعه مشخص شود اما تمام 20 شماره تماس این ستاد قطع بود! در ادامه  با ستاد‌های ترخیص دیگر هم تماس گرفتم تا راهنمایی بگیرم اما متاسفانه هیچ‌کدام از ستادهای ترخیص پاسخگو نبودند و سرانجام حضوری به ستاد ترخیص موتور مرکز مراجعه کردم اما پس از پیگیری‌های فراوان، به من اعلام شد که باید چند روز دیگر برای گرفتن موتوسیکلت خود مراجعه کنم. جالب اینجاست زمانی که  ماجرای قطع بودن شماره تماس‌ها را مطرح کردم در پاسخ اعلام شد: «از این جریان اطلاع داریم و افراد زیادی مراجعه حضوری می‌کنند و دست خالی می‌روند». از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درخواست دارم برای رفاه مراجعه‌کنندگان، نظارت بیشتری را روی ستادهای ترخیص داشته باشند تا مردم با اینگونه مشکلات مواجه نشوند.
محمد جوادی از تهران


رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد
مجازات حبس در انتظار مخدوش‌کنندگان پلاک
رئیس پلیس راهور تهران گفت: افرادی که اقدام به دستکاری پلاک خود کنند، مجازات‌شان 6 ماه تا یک سال حبس است، البته این علاوه بر جریمه‌هایی است که اعمال می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار اظهار داشت: آلودگی هوا و ترافیک 2 موضوع مساله‌ساز تهران در حمل‌ونقل و ترافیک است و در هر دو حوزه نیازمند اقدامات جدی هستیم. رئیس پلیس راهور تهران افزود: اگر چه بعضی از موضوعات مرتبط با شهروندان برای پلیس قابل چشم‌پوشی است اما درباره معاینه فنی چشم‌پوشی نمی‌کنیم. وی با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل معاینه فنی افزود: هر خودرویی که بدون داشتن معاینه فنی تردد کند، روزانه 50 هزار تومان جریمه می‌شود. سردار مهماندار با اشاره به سایر دوربین‌هایی که در شهر تهران نصب هستند، افزود: این دوربین‌ها قادر به شناسایی خودروهای فاقد معاینه فنی هستند و می‌توانند معاینه فنی خودروها را کنترل کنند. رئیس پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: اگر خودرویی دارای معاینه فنی اما دودزا باشد، این معاینه فنی برای ما کافی نیست و با آن برخورد می‌کنیم و در صورت مشاهده، این خودرو فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه روی آن نصب می‌شود. مهماندار همچنین گفت: افرادی که اقدام به دستکاری پلاک خود کنند، مجازات‌شان 6 ماه تا یک سال حبس است، البته این علاوه بر جریمه‌هایی است که اعمال می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورای شهر  انتقاد کرد
کاهش سرانه ورزش بانوان با  پس گرفتن سوله‌های مدیریت بحران
 رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از کاهش سرانه ورزشی بانوان در صورت پس گرفتن سوله‌های مدیریت بحران از مراکز الزهرا(س) خبر داد. حجت نظری درباره بازپس‌‌‌گیری سوله‌های مدیریت بحران از ورزشگاه‌های الزهرا(س) که به باشگاه ورزشی زنان تبدیل شده است، به ایسنا گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر چهارم، شهرداری مناطق باید در ازای بازپس‌‌‌گیری سوله‌های مدیریت بحران از مجموعه‌‌های ورزشی الزهرا(س)، مکانی را تملک کرده و برای ایجاد ورزشگاه بانوان در اختیار سازمان ورزش قرار دهند اما باتوجه به مشکلات مالی شهرداری و عدم نقدینگی مناسب این مهم هنوز محقق نشده است. وی با بیان اینکه معتقدم بعد از بازپس‌‌‌گیری سوله‌های مدیریت بحران نیز عملا اتفاق خاصی در حوزه تجهیز به دلیل مشکلات مالی رخ نمی‌دهد، گفت: با این مصوبه بخشی از جامعه از مکان و فضای ورزشی محروم می‌شوند، چرا که سازمان مدیریت بحران اگر بخواهد در این سوله‌ها دپوی اقلام غذایی داشته باشد باید مرتبا انبارگردانی کند که منابع لازم آن در دسترس نیست.
 


Page Generated in 0/0095 sec