printlogo


کد خبر: 200454تاریخ: 1397/7/28 00:00
آغاز مسابقات جهانی کشتی از امروز در بوداپست
انتقام در سرزمین دانوب!

رقابت‌های جهانی مجارستان در حالی از امروز با مصاف مدعیان نامدار کشتی جهان آغاز می‌شود که ۱۰ آزادکار جوان و باتجربه ایران نیز امید زیادی برای جبران ناکامی دوره قبل دارند.
رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ از امروز با حضور برترین عنوان‌داران جهان و المپیک به میزبانی بوداپست، پایتخت مجارستان آغاز می‌شود.
تیم‌ملی کشتی آزاد ایران با ترکیبی کامل در ۱۰ وزن بامداد پنجشنبه و با سرمربیگری رسول خادم و به امید کسب نتیجه‌ای به مراتب بهتر نسبت به دوره قبل عازم مجارستان شد.
ایران دوره قبل این رقابت‌ها را که سال ۲۰۱۷ در پاریس برگزار شد کابوس‌وار پشت سر گذاشت، چرا که حاصل کار ۸ آزادکار ایران در این رقابت‌ها تک مدال طلای حسن یزدانی و حذف ۷ نماینده دیگر ایران بود.
آزادکاران ایران امسال نیز با ترکیبی از نفرات
با تجربه و جوان کار سختی در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش دارند. رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، باقر یخکشی در ۶۱، امیرحسین مقصودی در ۶۵، یونس امامی در ۷۰، مصطفی حسین‌خانی در ۷۴، عزت‌الله اکبری در ۷۹، حسن یزدانی در ۸۶، علیرضا کریمی در ۹۲، مجتبی گلیج در ۹۷ و پرویز هادی در ۱۲۵ کیلوگرم ۱۰ آزادکار ایران در این رقابت‌ها هستند که از میان این نفرات یخکشی، مقصودی و امامی برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها روی تشک می‌روند.
 


Page Generated in 0/0047 sec