printlogo


کد خبر: 200488تاریخ: 1397/7/29 00:00
اخبار

همه بلیت‌های پرسپولیس و السد فروخته شد
هواداران پرسپولیس استقبال بی‌نظیری از دیدار برابر السد داشته‌اند و تمام بلیت‌های این دیدار را خریداری کرده اند. پرسپولیس و السد در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و در حالی که از آغاز بلیت‌فروشی این دیدار یک و نیم روز هم نگذشته بود اما هواداران پرسپولیس تمام بلیت‌های این دیدار را خریداری کردند. نکته جالب اینکه حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در سایت بلیت‌فروشی باعث شد این سایت بارها از دسترس خارج شود.

پیتر ولاپان درگذشت
پیتر ولاپان، دبیرکل سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز در ۸۳ سالگی درگذشت. ولاپان که اصالتی مالزیایی داشت، در مدت حضور خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات گسترده‌ای در راستای رشد فوتبال در کشورهای مختلف این قاره داشت. او که پیش‌تر هدایت تیم‌ملی مالزی را بر عهده داشت و توانست این تیم را به المپیک ۱۹۷۲ مونیخ برساند، به مدت ۲۹ سال از سال ۱۹۷۸ تا ۲۰۰۷ دبیرکل کنفدراسیون فوتبال قاره کهن بود. شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای به همین خاطر نوشت: از طرف تمام خانواده فوتبال آسیا درگذشت یکی از مهم‌ترین شخصیت‌ها در شکل‌گیری فوتبال نوین در قاره آسیا را تسلیت می‌گویم. خدمات او به کنفدراسیون فوتبال آسیا الهام‌بخش همه ما در سطوح مختلف این نهاد بوده است. در زمان حضور ولاپان در پست دبیرکلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های قاره کهن بالاخره میزبانی جام‌جهانی را به دست آوردند و در سال ۲۰۰۲ دو کشور کره جنوبی و ژاپن میزبان جام‌جهانی شدند.

کمک ویژه وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس
وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد به هر یک از تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۵۰۰ هزار یورو کمک مالی داشته باشد. پرسپولیس در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد ولی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. مدیران این باشگاه از مدت‌ها پیش به دنبال تامین منابع مالی مختلف و پرداخت بدهی‌ها و مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی خود هستند. ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که وزارت ورزش به پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ هزار یورو کمک مالی خواهد داشت. فرامرزیان با اعلام این خبر گفت: پرسپولیس در آسیا بازی می‌کند و به این تیم ۵۰۰ هزار یورو کمک مالی می‌کنیم، البته مشابه همین مبلغ را هم در اختیار استقلال می‌گذاریم چون با مشکلات خاص خودش درگیر است.

سرمربی پیشین تیم‌ملی کشتی آزاد درگذشت
محمود معزی‌پور، سرمربی پیشین تیم‌ملی کشتی آزاد ایران درگذشت. محمود معزی‌پور، سرمربی پیشین تیم‌ملی کشتی آزاد ایران در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. معزی‌پور که سابقه سال‌ها سرمربیگری تیم‌های ملی ایران را داشته، در آخرین حضورش در رده ملی، در المپیک ۲۰۰۸ پکن سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد ایران بود. او همچنین در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به همراه تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان ایران نایب‌قهرمان جهان شد.


Page Generated in 0/0059 sec