printlogo


کد خبر: 200509تاریخ: 1397/7/29 00:00
آوای شهر

رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا:
شهرداری بدهی‌اش را پرداخت کند
رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا اعلام کرد مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم. به گزارش ایسنا، سردار سعید محمد در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیادشیرازی تا ارتش گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا تا حد امکان با شهرداری تهران برای دنبال کردن اهداف و حل‌وفصل موضوع همراه خواهد بود. وی با بیان اینکه با دوستان‌مان در شهرداری روابط خوبی داریم، افزود: شهرداری تهران املاک و اقلام غیرنقد دارد و می‌تواند از این طریق بدهی‌های خود را تسویه کند. سردار محمد با بیان اینکه طی توافقی که 3 ماه و نیم قبل با آقای افشانی داشته‌ایم قرار شد تلاش کنیم با کمک شهرداری همه پروژه‌ها فعال شود، گفت: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال و برخی دیگر تا سال آینده تکمیل می‌شود. وی با بیان اینکه مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هرکاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم، گفت: اما دقت داشته باشید برای اجرای پروژه نیاز به تامین مصالح، مواد و حقوق و دستمزد کارگران است و درست است که قرارگاه امکانات و تجهیزات خوبی دارد اما باید بخشی از نقدینگی نیز تامین شود. رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا افزود: ما هر آنچه را داریم در طبق اخلاص گذاشته‌ایم و می‌توانیم از طریق تهاتر موضوع فی‌مابین را حل کنیم.

رئیس شورای شهر تهران:
نامه‌ای از وزارت کشور درباره شهردار نرسیده است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز نامه‌ای از وزارت کشور درباره شورایاری‌ها و سرنوشت شهردار تهران به شورا نرسیده اما می‌گویند در فضای مجازی آمده است. محسن هاشمی به نامه‌ای که برای وزارت کشور ارسال کرده بود اشاره کرد و به فارس گفت: شورایاری‌ها ۴ دوره برگزار شده است؛ در حال حاضر موانعی وجود دارد که در این باره نامه‌ای به وزارت کشور ارسال کردیم. وی افزود: در نامه ذکر کردیم که به‌رغم مشکلات و موانع قانونی، برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نقش مهمی در کاهش مشکلات مردم دارد. هاشمی گفت: شورایاری‌ها به عنوان بازوی نظارتی شورا در محلات و پل ارتباطی شهروندان و شورا و دیده‌بان حاضر و ناظر در محلات هستند. وی با بیان اینکه موانعی ایجاد شده بود، گفت: درباره برگزاری انتخابات شورایاری‌ها با وزارت کشور نامه‌نگاری انجام داده‌ام تا بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت کشور پاسخ نامه شما را داده است، گفت: در فضای مجازی اعلام کرده‌اند پاسخ نامه داده شده است اما به دست شورا هنوز نامه‌ای نرسیده است. وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود از طرف وزارت کشور نامه‌ای درباره تعیین‌تکلیف سرنوشت شهردار تهران به شورا ارسال شود، گفت: در این‌باره هم هنوز نامه‌ای به شورا نرسیده است.

طرح بانک ملی  برای آبرسانی به زائران اربعین
بانک ملی ایران با خدمت ملی فاند (تامین مالی جمعی) امکان مشارکت خیران در سنت حسنه تامین آب آشامیدنی و آبرسانی زائران اربعین حسینی را فراهم کرده است. به گزارش «وطن‌امروز»، با عملیاتی شدن پروژه ملی فاند، تامین مالی جمعی و مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه و غیرانتفاعی برای متقاضیان در بستر شبکه‌های اجتماعی میسر شده است و افراد می‌توانند در فاز نخست در طرح‌های عام‌المنفعه به میزان دلخواه مشارکت داشته باشند. محصول ملی فاند (تامین مالی جمعی) یکی از فین‌تک‌های مهم در زمینه تامین مالی محسوب می‌شود که بستر استفاده از شبکه‌های اجتماعی در راستای بانکداری اسلامی را فراهم می‌کند. با عنایت به نزدیک شدن به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، بانک ملی ایران با طراحی و اجرای پروژه ملی فاند در صدد برآمده است به منظور تأمین آب آشامیدنی زائران اربعین حسینی (طرح 20 میلیون جرعه آب) نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کند. هموطنان گرامی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه ملی فاند
(https://mellifund.com) و عضویت در  آن، در این سنت حسنه شرکت کرده و از برکات این امر معنوی بهره‌مند شوند.


Page Generated in 0/0066 sec