printlogo


کد خبر: 200540تاریخ: 1397/7/30 00:00
اخبار

«قانون مورفی» نیامده  صاحب شماره 2 شد!
رامبد جوان قصد دارد بعد از اکران «قانون مورفی»، قسمت دوم این فیلم سینمایی را هم تولید کند. به گزارش فارس، رامبد جوان این روزها در تدارک اکران تازه‌ترین ساخته سینمایی‌اش است؛ فیلمی که عنوان آن «قانون مورفی» است و در تازه‌ترین گفت‌وگویش با برخی رسانه‌ها،‌ این فیلم را یک کمدی سرحال و خانوادگی دانسته و اعلام کرده است که در فیلم تازه‌اش خبری از شوخی‌های غیراخلاقی نیست. اما رامبد جوان این روزها علاوه بر موضوع اکران فیلمش، در حال مطالعه سری دوم این فیلم با عنوان «قانون مورفی؛ خاندان فرخ» است. نگارش این فیلمنامه بتازگی توسط پوریا شجاعی و محمد‌علی حسینی به پایان رسیده و ساخت آن منوط به استقبال از سری اول این فیلم است. فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی محمد شایسته بتازگی پروانه نمایش دریافت کرده است. سازندگان این فیلم پیش از این فصل پاییز را برای اکران این فیلم اعلام کرده بودند اما هنوز اکران آن در فصل پاییز قطعی نیست.


کتاب «در مکتب مصطفی» منتشر شد
در سومین سالگرد شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده»، کتاب «در مکتب مصطفی»، الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل‌های مردمی توسط انتشارات «مجله راه» منتشر شد. کتاب «در مکتب مصطفی»، جستارى علمى درباره سیره تربیتى شهید مدافع حرم مصطفى صدرزاده، به ‌عنوان الگوی تربیت نیروی انسانی در تشکل‌های مردمی است که در واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تهیه شده است. مصاحبه‌های این کتاب توسط محمدمهدی رحیمی و تحقیق و تالیف آن توسط جمال یزدانی انجام شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: «مسجد در مکتب روح‌الله همیشه در این ۴ دهه منشأ اتفاقات بزرگ بوده است. حالا سربازان روح‌الله در مساجد خود صاحب مکتب شده‌اند. هر کدام‌شان نیازهای به‌روز انقلاب و نظام را می‌شناسند و پاسخی درخور و فعال ارائه می‌کنند. کارهای روی زمین مانده نظام را به دوش می‌گیرند و گمنامانه و در غربت، نهضت خمینی را به پیش می‌برند. نمونه آخرینش مکتب مصطفی صدرزاده در مسجد امیرالمومنین(ع) است. مکتب مصطفی در مسجدش، نمونه کوچکی از مکتب حضرت مصطفی(ص) در مسجدالنبی است. مصطفی زندگی‌اش وقف مسجد و کار با مردم بود. از کار عملی تا کار امنیتی در محله‌اش و در آخر تربیت و اعزام نیرو برای مبارزه با لشکر اسلام آمریکایی که در این مسیر خود جلودار و در خط مقدم است. علاقه‌مندان جهت خرید این کتاب که توسط انتشارات «مجله راه» منتشر شده است علاوه بر کتابفروشی‌ها می‌توانند به واحد فروش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی واقع در میدان انقلاب، خیابان 16آذر، روبه‌روی پورسینا، پلاک 60، حسینیه هنر مراجعه کنند.

انتشار آخرین اثر استاد حمید سبزواری
رضا اسماعیلی، شاعر و پژوهشگر ادبیات کشورمان از انتشار آخرین اثر زنده‌یاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب، خبر داد. به گزارش تسنیم، اسماعیلی در ارتباط با این اثر گفت: این مجموعه در روزهای اخیر با عنوان «این بانگ آزادی» از سوی سازمان بسیج هنرمندان منتشر شده و قرار است طی مراسمی روز 13 آبان‌ماه، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی رونمایی شود. وی به جزئیات بیشتری از این اثر اشاره و اضافه کرد: «این بانگ آزادی» در 4 جلد دربردارنده تمام آثار زنده‌یاد سبزواری در قالب‌های سنتی و نو شامل غزل، قصیده، مثنوی، قطعه، رباعی، دوبیتی، نیمایی و سپید است. همچنین یک جلد از این مجموعه به سرودهای انقلابی استاد اختصاص دارد که به همراه شناسنامه اثر شامل نام آهنگساز، خواننده و... منتشر شده است. به گفته اسماعیلی، رونمایی از کتاب «این بانگ آزادی» با حضور مسؤولانی از وزارت ارشاد، حوزه هنری، سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی، سازمان فرهنگی - هنری شهرداری و شخصیت‌های علمی کشور روز 13 آبان‌ماه در حوزه هنری برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0067 sec