printlogo


کد خبر: 200567تاریخ: 1397/7/30 00:00
کوتاه و گویا

 سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران گفت: به همت قرارگاه فرهنگی- هنری مردمی اربعین نخستین سینمای سیار در مرزهای خروجی کشور فعالیت خود را روز جمعه ۲۷ مهر و با نمایش 2 فیلم سینمایی برای زائران امام حسین(ع) آغاز کرد که تا ۸ آبان ادامه دارد.
 رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: تنها حدود 30 تا 40 درصد مراجعه‌کنندگان برای جراحی بینی نیاز به جراحی دارند و برای سایر افراد این عمل توصیه نمی‌شود. بیژنی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: این کنگره در 2 بخش از 22 تا 25 آبان برگزار می‌شود که 2 روز اول به صورت بین‌المللی و با موضوع راینوپلاستی  بوده و 2 روز دوم به صورت داخلی و با محوریت بادی‌کانتورینگ در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.
 مدیریت فرهنگی- هنری مترو ویژه‌برنامه «زنگ مترو» را با هدف آموزش حقوق شهروندی ویژه کودکان و نوجوانان در مدارس تهران برگزار می‌کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. فرهنگسرای مترو با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو ویژه‌برنامه زنگ مترو را روز  دوشنبه 30 مهرماه (امروز) در مدرسه ابتدایی «امید اسلام» در منطقه 22 تهران برگزار می‌کند.
 نخستین پیچینگ (رویازی) ششمین بازار ملی پویانمایی که همزمان با یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران برپا می‌شود، راه‌اندازی خواهد شد. پیچینگ انیمیشن، شیوه‌ای دقیق برای ارائه طرح یک محصول انیمیشنی است که به‌صورت شفاهی و گاهی تصویری، به امید جذب هزینه تولید و عرضه انجام می‌شود. پیچ می‌تواند در مراحل مختلف تولید، از قبیل نگارش سیناپس، طراحی کاراکتر و استوری‌ریل برای جذب سرمایه انجام شود.
 دومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی «تهران هوشمند» در روزهای نوزدهم و بیستم آذر ماه 97 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. این همایش برای دومین سال پیاپی به همت این سازمان و مرکز تهران هوشمند برگزار می‌شود. سال گذشته و در نخستین دوره، جمعی از مدیران ارشد دولتی و کشوری از جمله اعضای کابینه دولت، معاونان رئیس جمهور، ‌مدیران ارشد شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نخبگان و اپراتورهای تلفن همراه در این همایش حضور داشتند؛ امسال نیز برنامه‌‌ریزی شده است این رویداد میزبان میهمانان و سخنرانان کلیدی و ویژه‌ای در همایش تهران هوشمند باشد.


Page Generated in 0/0083 sec