printlogo


کد خبر: 200568تاریخ: 1397/7/30 00:00
اخبار

اعضای شورای شهر تصویب کردند
الزام شهرداری به انتشار اطلاعات شهرسازی
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی در راستای شفافیت و جلوگیری از تخلفات به تصویب رسید. به گزارش فارس،‌ علی اعطا در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران درباره دستور جلسه دیروز شورای شهر اظهار داشت: در این جلسه طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی که کلیات آن در جلسه قبل به تصویب رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت. وی گفت: درباره جزئیات این طرح نیز بحث شد و  در نهایت به تصویب رسید. سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بر اساس این طرح، اطلاعات پلاک ثبتی برای ساخت و سازهایی که از ابتدای سال 97 برای تشکیل پرونده و دریافت پروانه ساخت اقدام کردند و جزئیات مربوط به ساخت روی سامانه شفافیت قرار می‌گیرد. اعطا افزود: طرح‌هایی که در شهر نیز در حال ساخت است تمام اطلاعات آن در راستای شفافیت روی سامانه شفافیت قرار خواهد گرفت. وی درباره اینکه این طرح از چه زمان اجرایی می‌شود، گفت: هیأت تطبیق فرمانداری تهران 14 روز مهلت دارد این طرح را بررسی کند و در صورتی که مغایرتی با قانون نداشته باشد، اجرایی می‌شود.


مدیرکل تعزیرات تهران  عنوان کرد
کشف بزرگ‌ترین محموله برنج احتکاری
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: ۵ هزار تن برنج کشف‌شده از محتکران را می‌توان سنگین‌ترین محموله کشف‌شده از محتکران در استان تهران در ماه‌های گذشته دانست.
به گزارش تسنیم، محمدعلی اسفنانی درباره اینکه مهم‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین کشفی که در حوزه احتکار در ماه‌های گذشته داشتید مربوط به چه کالایی بوده است، گفت: بیشتر کشفیات مربوط به ارزاق عمومی بوده است اما مهم‌ترین کشف مربوط به 5 هزار تن برنج در استان تهران بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره سرانجام این پرونده گفت: پرونده در حال رسیدگی است و بخشی از آن منجر به صدور حکم شده است.


معاون وزارت بهداشت خبر داد
توقف طرح تربیت پرستار  در بیمارستان
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها تنها در حد پیشنهاد بود که اجرایی نشده و پیگیری آن نیز متوقف شده است.
مریم حضرتی درباره طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها  به ایرنا افزود: طرح جذب دانشجوی پرستاری در بیمارستان‌ها دیگر مطرح نیست، زیرا بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیمارستان‌ها در حال حاضر اعتبار آموزش و ملزومات کافی برای این کار را ندارند. این طرح فقط در حد پیشنهاد بود و اجرایی نشد. بر اساس طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها قرار بود بیمارستان‌هایی که توانایی و امکانات لازم را دارند وارد فاز آموزش شوند. امکانات و شرایط بیمارستان‌ها باید بر اساس شاخص‌هایی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شد، تعیین و توسط دانشکده‌های پرستاری مورد بررسی قرار می‌گرفت اما بررسی‌های انجام شده نشان داده بیمارستان‌ها در حال حاضر قادر به اجرای این طرح نیستند.
گفتنی است، طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها طی یک سال گذشته مورد اعتراض جامعه پرستاری واقع شده بود.


Page Generated in 0/0060 sec