printlogo


کد خبر: 200589تاریخ: 1397/7/30 00:00
سخنگوی قوه‌قضائیه:
حکم اعدام 2 مفسد اقتصادی در دیوان عالی کشور تأیید شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، سخنگو و معاون اول قوه‌قضائیه آخرین وضعیت احکام دادگاه‌های ویژه اخلالگران اقتصادی را تشریح کرد.
به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی دستگاه قضا در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی از تایید حکم اعدام 2 نفر از مفسدان اقتصادی در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: همانطور که قبلا عرض کرده بودم، رسیدگی به این پرونده‌ها با سرعت، دقت و قاطعیت ادامه دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای بیان کرد: در این راستا 2 نفر از کسانی که به عنوان مفسد فی‌الارض در دادگاه بدوی حکم اعدام‌شان صادر شده بود، پرونده آنها در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و امروز حکم اعدام‌شان تایید شد.
سخنگوی قوه‌قضائیه تصریح کرد: یکی از این افراد به نام «وحید مظلومین» فرزند حبیب‌الله و نفر دوم «محمداسماعیل قاسمی» فرزند غلامعلی معروف به «محمدسالم» است. این پرونده همان‌طور که بسیاری از مردم در جریان هستند، 17 شهریور در دادگاه بدوی مطرح شد و امروز که 29 مهرماه است، دیوان عالی کشور حکم آن را تایید کرده است. یعنی رسیدگی به این پرونده از ابتدا تاکنون  43 روز بیشتر طول نکشیده است و امیدوار هستیم با سرعت و البته با دقت، رسیدگی به سایر پرونده‌های فساد اقتصادی همچنان دنبال شود.
معاون اول دستگاه قضا افزود: در اینجا لازم می‌دانم از همکاری مردم عزیزمان در این زمینه تشکر کنم و همین‌طور از ضابطان نیروهای انتظامی و وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که بسیار کمک کرده و اکنون هم کمک می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای خاطرنشان کرد: دادگا‌ه‌های ویژه در برخی استان‌ها شروع به کار کرده‌ و در بقیه استان‌ها هم شروع به کار خواهند کرد.
سخنگوی قوه‌قضائیه افزود: امیدوار هستیم این رسیدگی‌ها هشداری باشد برای افراد فرصت‌طلب تا در وضعیت فشار دشمن به معیشت و اقتصاد مردم نخواهند رنج مردم را زیادتر و برای خودشان و هموطنان زحمت ایجاد کنند.


Page Generated in 0/0070 sec