printlogo


کد خبر: 200609تاریخ: 1397/8/1 00:00
اخبار

عماریون با «راه‌نما» به تلویزیون می‌آیند
برنامه تلویزیونی «راه‌نما» با موضوع بررسی آثار مستندسازان جوان سینمای انقلاب به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی بزودی از تلویزیون پخش می‌شود. به گزارش
«وطن امروز»، برنامه تلویزیونی «راه‌نما» با موضوع بررسی آثار مستندسازان جوان سینمای انقلاب به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی در دست تولید است. تصویربرداری قسمت‌هایی از این برنامه تلویزیونی «راه‌نما» در دبیرخانه جشنواره  عمار در حال انجام است و احسان نعیمی‌راد به عنوان صدابردار، رسول خسروبیگی طراح دکور، میلاد شهریاری اجرای دکور، نعیم سپهری مدیرتولید، یاسر عالمی و احمد پرویزی تصویربرداران و نعیم سپهری و حمید صالحی تیم تحریریه این برنامه تلویزیونی هستند.

بنگاهداری بانک‌ها و تولید ملی روی میز «پیشران»
هفدهمین قسمت از برنامه «پیشران» شبکه 4، سه‌شنبه‌شب اول آبان‌ماه با موضوع «بنگاهداری بانک‌ها و تولید ملی» روی آنتن می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، برنامه «پیشران» این هفته به بررسی آسیب‌شناسی بانکداری خصوصی و انحراف منابع بانکی به سمت بخش غیرمولد و نقش نظارتی بانک مرکزی و راهکارها می‌پردازد. برنامه «پیشران» این هفته در بررسی این موضوع با اجرای مهدی مفیدی و دکتر علی‌اصغر قائمی‌نیا کارشناس
 - مجری میزبان دکتر حسین درودیان پژوهشگر و مدرس دانشگاه تهران و دکتر تیمور رحمانی استاد دانشگاه خواهد بود. برنامه «پیشران» به تهیه‌کنندگی سودابه آقاجانیان حوالی ساعت ۲۱ سه‌شنبه‌ها به طور زنده پخش می‌شود.


گیشه هالیوود در تسخیر یک فیلم ترسناک
فیلم ترسناک «هالووین» به کارگردانی دیوید گوردون گرین با فروش افتتاحیه 5/77 میلیون دلار باقدرت صدر باکس آفیس آخر هفته آمریکا را از آن خود کرد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «هالووین» فیلم ترسناک جدید کمپانی‌های بلوم هاوس و یونیورسال با فروش افتتاحیه فوق‌العاده 5/77 میلیون دلار در ۳۹۲۸ سالن سینما، شروعی ترسناک در باکس‌آفیس آخر هفته آمریکا داشت. «هالووین» توانست با این میزان فروش، لقب دومین فروش افتتاحیه تاریخ سینما برای یک فیلم ترسناک با درجه‌بندیR را از آن خود کند، این فیلم همچنین توانست در فاصله نه چندان دور از فیلم «ونوم» که با ۸۰ میلیون دلار در آغاز این ماه رکورد فروش افتتاحیه ماه اکتبر را از آن خود کرده بود قرار گیرد. «هالووین» البته با وجود فروش فوق‌العاده‌اش نتوانست به فروش آغازین بسیار عظیم فیلم ترسناک «آن» (۲۰۱۷) محصول نیولاین دست یابد، فیلم ترسناک «آن» با 4/123 میلیون دلار فروش افتتاحیه در سال گذشته لقب موفق‌ترین افتتاحیه در میان فیلم‌های ترسناک را در اختیار دارد.

«ستاره‌ای متولد شده است» تاریخ‌ساز می‌شود؟
فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» ساخته بردلی کوپر، این شانس را دارد که با کسب 3 جایزه اسکار در شاخه بازیگری به رکورد فیلم‌های «اتوبوسی به نام هوس» و «شبکه» برسد. به گزارش مهر به نقل از گلددربی، «بردلی کوپر» و «لیدی گاگا» شانس این را دارند با کسب جایزه اسکار در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» به نخستین ‌زوج سینما در ۲۱ سال اخیر که موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن در یک فیلم شده‌اند تبدیل شوند. به اعتقاد بسیاری از صاحب‌نظران، این فیلم با گروه بازیگری شگفت‌انگیزش شانس این را نیز دارد که به رکوردی تاریخی دست یابد؛ این رکورد زمانی اتفاق می‌افتد که سام الیوت، بازیگر نقش برادر بزرگ‌تر بردلی کوپر که اکنون در نظرسنجی‌ها به عنوان شانس اسکار بازیگری نقش مکمل مرد به حساب می‌آید بتواند به همراه بردلی کوپر و لیدی گاگا که در حال حاضر شانس‌های اصلی کسب جایزه اسکار در بخش خود هستند اسکار را از آن خود کنند. در صورتی که این ۳ بازیگر، شب جوایز اسکار را با موفقیت پشت سر بگذارند، نام فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» در تاریخ جوایز اسکار جاودانه می‌شود.


Page Generated in 0/0065 sec