printlogo


کد خبر: 200617تاریخ: 1397/8/1 00:00
اخبار

رئیس شورای اسلامی استان تهران مطرح کرد
آخرین وضعیت بازداشت 7 عضو شورای استان تهران
رئیس شورای استان تهران با اشاره به وضعیت بازداشت ۷ نفر از اعضای این شورا گفت: برای 2 نفر از آنها رای سلب عضویت صادر شده که در مرحله تجدید نظر است و ۴ نفر هم تعلیق عضویت شده‌اند.
به گزارش مهر، الهام فخاری با بیان اینکه ساختار شورای استان دارای ۱۶ جایگاه شورای شهرستان است، اظهار داشت: در استان تهران اعضایی از شهرستان ری و شمیرانات هم وجود دارند. این شورا جلسات خود و ارزیابی‌های لازم را از آبان ماه سال ۹۶ آغاز کرده است. فخاری درباره آخرین وضعیت بازداشتی‌های اعضای شورای اسلامی استان تهران گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ۷ نفر بازداشت شده‌اند که درباره آنها بحث‌های مالی مطرح است البته هنوز هیچ‌کدام از این بازداشتی‌ها سلب عضویت نشده‌اند و برای 2 نفر از آنها در هیات حل اختلاف به سلب عضویت رای داده شده اما این رای در مرحله تجدیدنظر قرار دارد. ۴ نفر هم تعلیق عضویت شده‌اند و یک نفر با قید وثیقه آزاد است. اگر اتهام‌های آنها اثبات شود، وضعیت عضویت آنها هم مشخص خواهد شد.

با حکم فرمانده ناجا انجام شد
انتصاب رئیس پلیس  امنیت عمومی پایتخت
با حکم فرمانده نیروی انتظامی، سردار علی ذوالقدر به ریاست پلیس امنیت عمومی پایتخت منصوب شد. به گزارش فارس، سردار علی ذوالقدر با حکم سردار اشتری، فرماندهی نیروی انتظامی به ریاست پلیس امنیت عمومی پایتخت منصوب شد. بر پایه این گزارش، سردار ذوالقدر جایگزین سردار لطفی شد که در ۱۴ مردادماه به سمت ریاست پلیس آگاهی پایتخت منصوب شده بود؛ از آن روز تاکنون، پلیس امنیت عمومی تهران با سرپرست اداره می‌شد. گفتنی است در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس امنیت عمومی تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت و جمعی دیگر از رؤسا و مقامات حضور داشتند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد
استقرار سازمان تعزیرات  در فرودگاه‌ها
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: نمایندگان سازمان‌های تعزیرات و حمایت به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات در فرودگاه‌ها مستقر خواهند شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدیاسر رایگانی اظهار داشت: نشست طرح نظارتی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه‌‌های نظارتی و همکار در انجام این طرح برگزار شد. وی افزود: در این نشست مقرر شد تمام اقدامات با رویکرد پیشگیرانه انجام شود اما با تخلفات نیز به سرعت و با قاطعیت برخورد شود.
رایگانی با اشاره به اینکه این طرح به دنبال پرونده‌‌سازی نیست، تصریح کرد: هدف ایجاد وضعیتی آرام و بدون تخلف در شأن زوار اباعبدالله الحسین(ع) است و تمام افراد مجری این طرح به عشق خدمت به مردم و بدون تعطیلی از 28 مهرماه لغایت 18 آبان‌ماه سال جاری به گزارش‌ها و شکایات مردم رسیدگی می‌کنند. وی  افزود: در همین باره نمایندگان سازمان‌های تعزیرات و حمایت به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات در فرودگاه‌ها مستقر خواهند شد.


مصدومیت 16 دانش‌آموز  به دلیل واژگونی مینی‌بوس
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از واژگونی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در خوزستان و مصدومیت 16 نفر از آنها خبر داد. شاهین فتحی با اشاره به واژگونی مینی‌بوس دانش‌آموزان در خوزستان به فارس گفت: این حادثه ساعت 12:53 ظهر دیروز در محور لالی- تاراز به وقوع پیوسته است. وی افزود: بر اثر این حادثه 16 دانش‌آموز مصدوم شدند که توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال یافتند.


Page Generated in 0/0072 sec