printlogo


کد خبر: 200686تاریخ: 1397/8/2 00:00
کوتاه و گویا

 مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر (زیر 100 کشوری) آزمون سراسری سال 1397 ویژه شاهد و ایثارگر با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر (زیر 100 کشوری) آزمون سراسری سال 1397 ویژه شاهد و ایثارگر گفت: خداوند دلیل بعثت پیامبران بویژه پیامبر اسلام(ص) را تزکیه و خودسازی و تعلیم می‌داند و اول بر تزکیه و خودسازی تأکید می‌کند، زیرا علم بدون تزکیه برای افراد و جامعه ایجاد مشکل می‌کند.
 گلدان‌‌های گل با هدف زیباسازی بصری و بهبود منظر شهری روی حصارهای کارگاهی در شمال تهران جانمایی شد. فرداد عدالتخواه، شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: کارگاه‌‌های ساختمانی از جنس آهن و فولاد روح شهر را خشن و نازیبا کرده است که برای لطافت‌بخشی به فضاهای ساختمان‌‌های در حال ساخت و ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی فلاور باکس‌ها (گلدان‌‌های گل) روی حصارهای کارگاهی در محله قیطریه جانمایی شد.
 شهروندان تهرانی می‌توانند  در قبال تحویل پسماند‌‌های الکتریکی و الکترونیکی به غرفه‌‌های بازیافت ضمن مشارکت در طرح‌‌های زیست‌محیطی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، برحسب وزن یا قطعات ارائه شده، مبلغ مربوطه را نیز دریافت کنند. رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: کالاهای برقی مصرفی خانگی، همچون یخچال‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اجاق‌های مایکروویو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، تلویزیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، کامپیوتر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، ابزارآلات دستی دیجیتالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، تلفن‌های همراه و اسباب‌بازی‌ها و لامپ و انواع باتری‌ها از جمله پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی بوده که پس از استهلاک و به تشخیص مصرف‌کنندگان آن دور ریخته می‌شود.
 قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه بخش زیادی از پروژه‌های تعریف‌شده در برنامه دوم توسعه تهران همچنان نیمه‌تمام مانده است، گفت: بخش زیادی از سرمایه شهر تهران در پروژه‌های نیمه‌تمام معطل مانده که یکی از اولویت‌های برنامه سوم توسعه شهر تهران، تعیین‌تکلیف و اتمام این پروژه‌هاست. امیر آریازند در نشست ماهانه مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران که با موضوع بررسی لایحه پیشنهادی برنامه سوم توسعه شهر تهران برگزار شد، اظهارداشت: یکی از اولویت‌های تدوین برنامه سوم، موضوع‌شناسی شهر تهران بود که این موضوع در قالب 17 کارگروه تخصصی با حضور چهره‌های دانشگاهی و گروه‌های ذی‌نفعان در سال گذشته انجام شده است.


Page Generated in 0/0099 sec