printlogo


کد خبر: 200703تاریخ: 1397/8/2 00:00
اخبار

رونالدو پاسخ ایسکو را داد
مهاجم پرتغالی یوونتوس به سخنانی که ایسکو بر زبان آورد واکنش نشان داد و پاسخ هم‌تیمی سابق خود را داد. به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت بعد از 9 فصل حضور در رئال‌مادرید و کسب عناوین زیاد این تیم را ترک کند و در تابستان راهی یوونتوس شود. خط حمله رئال در غیاب ستاره پرتغالی خود عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته است. شکست‌های زیاد باعث شده تا اعتراضات شدیدی به رئیس باشگاه رئال‌مادرید به‌خاطر فروش رونالدو شود. ایسکو، هافبک باتجربه رئال‌مادرید در واکنش به جدایی رونالدو، گفت: رونالدو دوست داشت از رئال برود. نمی‌خواهیم بعد از جدایی این بازیکن گریه کنیم و بزودی از این شرایط خارج می‌شویم. رونالدو در گفت‌وگویی که با مارکا داشت جواب ایسکو را داد و گفت: «ایسکو گفته نمی‌خواهند گریه کنند؟ این بسیار خوب است. می‌توانی گریه نکنی». او در بخش پایانی صحبت‌های خود به وضعیت رئال‌مادرید اشاره کرد و گفت: من نمی‌خواهم درباره باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. همه عملکرد من را در رئال می‌دانند. در حال‌ حاضر زمان خوبی درباره صحبت کردن از عملکرد من در رئال نیست. ما بازی بسیار مهمی برابر منچستریونایتد داریم. نمی‌توانم درباره بحران در دیگر باشگاه‌ها صحبت کنم.

روسیه قهرمان کشتی آزاد جهان شد
تیم‌ملی کشتی آزاد روسیه به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست دست یافت. در حالی که رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان با دیدارهای فینال و رده‌‌‌بندی اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به پایان رسید، روسیه با داشتن 2 فینالیست قهرمانی خود را مسجل کرد و آمریکا نایب‌قهرمان شد. گرجستان نیز سوم شد.

بازیکن سابق میلان سرمربی تیم برلوسکونی شد
بازیکن سابق میلان به عنوان سرمربی تیم برلوسکونی انتخاب شد. به نقل از مدیاست، سیلویو برلوسکونی بار دیگر به دنیای فوتبال بازگشته است. برلوسکونی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا که پیش از این ریاست و مالکیت باشگاه میلان را برعهده داشت، باشگاه مونزا را که در لیگ دسته 3 ایتالیا بازی می‌کند، خریداری کرده است. برلوسکونی تصمیم گرفت کریستیان بروکی، بازیکن سابق میلان را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کند. مونزا تا قبل از آمدن برلوسکونی نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود اما در 5 بازی بعد از آمدن نخست‌وزیر جنجالی سابق ایتالیا 2 تساوی و 3 شکست به دست آورده است.

تا وزارت ورزش نخواهد «لابی» نمی‌کنم
سرپرست مستعفی تیم‌ملی والیبال پس از کناره‌‌‌گیری از سمتش گفت: از من خواسته شد کنار بروم و من نیز به عنوان یک کارمند پذیرفتم. سرپرست تیم‌ملی والیبال روز دوشنبه از سمت خود در تیم‌های ملی استعفا کرد. استعفای وی پس از 12 سال حضور در کنار تیم‌ملی شائبه‌هایی را ایجاد کرد. درحالی که احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال بعد از استعفای خوش‌خبر در مصاحبه‌ای با مهر اعلام کرد، خوش‌خبر استعفا کرد و ما هم با آن موافقت کردیم اما سرپرست مستعفی فدراسیون مدعی شده از او خواسته شده تا کنار برود. امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با مهر درباره اینکه آیا وادار به استعفا شده است یا خیر، گفت: وادار شدن یک جور زور است. خیر، چنین چیزی نیست. طی جلسه‌ای به صورت دوستانه و با مذاکره از من خواسته شد که نباشم و این کار بهتر است، من نیز به عنوان یک کارمند پذیرفتم. سرپرست سابق تیم‌ملی والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافاتی بین شما و رئیس فدراسیون وجود داشته یا خیر؟ گفت: اختلاف در کار همیشه وجود دارد. این اتفاقات بویژه در کاری مانند سرپرستی تیم‌ملی که برنامه‌ریزی‌‌های سخت می‌خواهد همیشه وجود داشته و خیلی چیز عجیب و غریبی نیست. شاید در دوران داورزنی نیز این اختلافات وجود داشت اما هیچ وقت کار به جایی کشیده نشد که بخواهد اختلافات خیلی بروز پیدا کند. خوش‌خبر در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای ریاست دارید یا خیر؟ گفت: من کارمند وزارت ورزش هستم، ریاست فدراسیون باعث پیشرفت است و من نیز پیشرفت را دوست دارم اما تا زمانی که وزارت ورزش از من چنین چیزی را نخواهد، در این زمینه لابی نخواهم کرد.


Page Generated in 0/0060 sec