printlogo


کد خبر: 200775تاریخ: 1397/8/5 00:00
علیخانی: مخالفت با شهردارشدن هاشمی برای عدم ورود چمران بهانه است
ادامه اختلاف در شورای شهر بر سر انتخاب شهردار

گروه اجتماعی: رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «آیا مخالفت با شهردار شدن هاشمی برای عدم ورود چمران به شوراست؟» گفت: حضور نداشتن چمران در شورا بهانه است، عده‌ای همان اشتباه دوره اصلاحات را دوباره تکرار می‌کنند.
محمد علیخانی درباره گزینه‌های شهرداری تهران اظهار داشت: گزینه‌های مطرح شده در بعضی محافل عنوان شدند و ممکن است اعضا، افراد جدیدی را برای سمت شهرداری تهران پیشنهاد دهند؛ در حال حاضر گزینه‌های مطرح شده به این معناست که این افراد را برای شهرداری تهران می‌توانیم بررسی کنیم. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران، به فارس گفت: هاشمی گزینه اصلی بنده برای شهرداری است و البته اعضای شورا می‌توانند گزینه‌های خود را برای این سمت معرفی کنند. رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بعضی اعضای شورا اعلام کردند اجازه نخواهیم داد شهردار از شورا انتخاب شود، گفت: اعضای شورا نمی‌توانند اجازه بدهند بلکه باید بگویند رأی نمی‌دهیم؛ اجازه دست جمع شوراست و اکثریت اگر رأی دادند هاشمی شهردار می‌شود، اگر هم رأی ندادند هاشمی به کار خود ادامه خواهد داد.
علیخانی افزود: اگر هاشمی به عنوان شهردار انتخاب شود ثباتی در شهر اتفاق خواهد افتاد، چرا که هاشمی سوار بر کار است و سال‌ها در شهرداری تهران فعالیت داشته و دیگر نیاز نیست فرد جدیدی به مجموعه شهرداری اضافه شود و اطلاعات جذب کند و این اقدام زمان‌بر است.
تکرار اشتباهات گذشته
وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا مخالفت با شهردار شدن هاشمی برای عدم ورود چمران به شوراست، گفت: آقای چمران بهانه است، عده‌ای اشتباهی را که در دوران اصلاحات انجام دادند و مخالفت‌هایی که با حضور آیت‌الله هاشمی می‌کردند، یک روزی متوجه اشتباه‌شان شدند و در حال حاضر آن اشتباه را دوباره تکرار می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0055 sec