printlogo


کد خبر: 200800تاریخ: 1397/8/5 00:00
اخبار

گلایه از دانشگاه پیام نور  تهران جنوب
این روزها فقدان امکانات ورزشی در دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب باعث شده دانشجویان نتوانند آنطور که باید استفاده لازم را  از کلاس‌های عمومی و تخصصی تربیت بدنی ببرند. سالن تربیت بدنی این دانشگاه در طبقه منفی 2 قرار گرفته و سرویس‌های بهداشتی در کنار سالن باعث شده بوی نامطلوب فضای سالن را پر کند، همچنین نبود سیستم تهویه و وسایل آموزشی تخصصی از دیگر مشکلات این واحد دانشگاهی است. از سوی دیگر امکانات ورزشی موجود در سالن به چند میز پینگ‌پنگ خلاصه شده است که دانشجویان تنها امکان بهره بردن از همین وسایل را دارند. با وجود اینکه درس تربیت‌بدنی باید به نشاط دانشجویان کمک کند، کم‌توجهی مدیران به فراهم کردن فضایی مجهز و مفرح باعث شده دانشجویان چندان رغبتی به حضور در این کلاس نداشته باشند و با رایزنی با استاد مربوط به دنبال گذراندن واحد تربیت بدنی به شیوه تئوری باشند. از مدیران دانشگاه پیام نور درخواست داریم نسبت به بهبود شرایط سالن تربیت بدنی این دانشگاه اقدام کنند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تشریح کرد
نحوه اختصاص جریمه‌های معاینه فنی به شهرداری
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره سهم شهرداری از جرایم ناشی از نداشتن معاینه فنی توضیحاتی ارائه کرد. سردار تقی مهری درباره اظهارنظر برخی مدیران شهری پیرامون نحوه اختصاص جریمه‌های معاینه فنی به شهرداری، به ایسنا گفت: برابر قانون که امسال مشخص شد درباره اجرای طرح LEZ یا همان «کاهش» قرار شد مبالغی که از  جریمه‌های طرح معاینه فنی به خزانه واریز می‌شود به شهرداری داده شود. وی ادامه داد: بنابراین این موضوع ارتباطی با پلیس ندارد و باید از جای دیگری آن را پیگیری کرد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه ما این مساله را مرتب به خزانه اعلام می‌کنیم، گفت: اگر موضوعی هست مدیران شهری می‌توانند از خزانه آن را پیگیری کنند. پیش از این محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورا از ناجا بابت عدم پرداخت سهم شهرداری تهران از جریمه‌ها گلایه کرده بود و همچنین معاون شهرداری تهران نیز از منظر دیگری به این موضوع پرداخته و در این‌باره گفته بود: پلیس پولی را که به خزانه واریز می‌کند به تفکیک جرایم نیست و مشخص نیست چه جریمه و پولی بابت سرعت، و چه جریمه‌ای بابت معاینه فنی است و ما نیازمند آن هستیم که پلیس نحوه واریز را از مبدا تعیین کند، یعنی آنکه کد تخلف معاینه فنی را مشخص کرده و جرایم نداشتن معاینه فنی را به حساب دیگری واریز کنند.


 عبدالله پرویزی، رئیس اداره مسیل‌ها  و قنوات شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت: منطقه یک با 13 رودخانه، مسیل و 15 حوضچه رسوبگیر با گنجایش بیش از 500 هزار مترمکعب یکی از مناطق شریانی تهران است که لایروبی و پاکسازی این رودخانه‌ها و حوضچه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به شروع فصل بارندگی و برای کنترل و هدایت سیلاب‌ها و عدم انتقال آن به مناطق پایین‌دست، لایروبی و پاکسازی حوضچه رسوبگیر روی رودخانه‌های این منطقه  از هفته آخر مهرماه آغاز شد و به مدت یک ماه به طول می‌انجامد.
 عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به علائم ابتلا به سکته قلبی گفت: بیمارانی که قبلا دچار سکته قلبی شده‌اند، نباید بدون مشورت پزشک به پیاده‌روی اربعین بروند. شاهرخ کربلایی صالح در دومین کنگره تازه‌های آنژیوپلاستی اورژانس اظهار داشت: درد قفسه سینه بسیار حائز اهمیت بوده و افراد باید آن را جدی بگیرند اما متاسفانه این قضیه توسط بسیاری از افراد، غیرمهم پنداشته می‌شود.
 سومین برنامه از سلسله نشست‌های موضوعی «خانواده موفق» با حضور کارشناس روانشناسی پیرامون روش‌های مدیریت خشم و هیجان در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.  این نشست موضوعی چهارشنبه دوم آبان‌ماه جاری در سالن منطق‌الطیر فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار شد.
 


Page Generated in 0/0052 sec