printlogo


کد خبر: 200820تاریخ: 1397/8/5 00:00
اخبار

پاسخ تهیه‌کننده و کارگردان دلدادگان  به یک حاشیه
سانسوری وجود نداشت  بازیگر سر صحنه حاضر نشد!
بعد از پخش آخرین قسمت سریال «دلدادگان» واکنش‌هایی به پایان‌بندی این سریال در فضای مجازی از سوی مخاطبان شروع شد؛ واکنش‌هایی که پانته‌آ بهرام، بازیگر نقش «افسانه» هم با آن همراه شد و در صفحه شخصی‌اش به پایان‌بندی این سریال اعتراض کرد و نوشت: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود! افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد». به گزارش صبا، ایرج محمدی، تهیه‌کننده سریال «دلدادگان» درباره ادعای این بازیگر در فضای مجازی گفت: در این سریال فیلمنامه‌های تمام قسمت‌های این مجموعه مورد تصویب مدیران رسانه ملی قرار گرفته بود و از سوی صداوسیما هیچ گونه تغییری در پایان‌بندی صورت نگرفته است. آنچه باقی می‌ماند واکنش یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که با وجود وساطت‌های کارگردان فیلم، نویسنده و تمام عوامل، باعث حضور ایشان در سکانس پایانی نشد. همچنین منوچهر هادی در واکنش به ادعای این بازیگر در اینستاگرام خود نوشت: «صداوسیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است؛ حتی یک فریم. یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد و تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ایشان را قضاوت نمی‌کنم ولی ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم، همین بود».

یامین‌پور با «رستاخیز» به شبکه 4 می‌رود
ویژه‌برنامه تلویزیونی «رستاخیز» با اجرای وحید یامین‌پور از ۵ آبان روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.
 به گزارش «وطن امروز»، حامد یامین‌پور، تهیه‌کننده این برنامه، «رستاخیز» را ادای دین علوم انسانی به اربعین دانست که در هر قسمت وحید یامین‌پور، مجری برنامه به گفت‌وگو با کارشناسان و استادان علوم انسانی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، جامعه‌شناسی، تمدنی و مردم‌شناسی می‌پردازد. یامین‌پور در این زمینه اظهار کرد: این ویژه‌برنامه در ۷ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و از 3 روز قبل از اربعین حسینی پخش آن آغاز می‌شود. همچنین نادر طالب‌زاده در حوزه پوشش رسانه‌ای اربعین و بازتاب آن در جهان، ابراهیم فیاض در بخش مردم‌شناسی و حجت‌الاسلام رهدار در حوزه تمدنی و نسبت اربعین با انقلاب اسلامی از جمله چهره‌هایی هستند که یامین‌پور در این ویژه‌برنامه با آنها گفت‌وگو می‌کند. «رستاخیز» به سردبیری سیدمجید امامی و کارگردانی پوریا ملک‌آبادی از روز شنبه ۵ آبان هر شب ساعت ۲۱:۴۰ از شبکه 4 سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.


همکاری دوباره اسکورسیزی و دی‌کاپریو در «قاتلان ماه کامل»
مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو در اقتباس «قاتلان ماه کامل» دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو اقتباس «قاتلان ماه کامل» را برای کمپانی امپرتیو اینترتینمنت انجام می‌دهند. اسکورسیزی این فیلم را کارگردانی و دی‌کاپریو در آن بازی خواهند کرد. داستان این درام جنایی در دهه ۲۰ میلادی در اوکلاهاما می‌گذرد؛ جایی که اهالی بومی قوم اوسیج پس از کشف نفت در زیر زمین‌های‌شان به ثروتمندترین مردم جهان تبدیل می‌شوند اما پس از آن یکی یکی به قتل می‌رسند، همانطور که شمار کشته‌ها بالا می‌رود پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) که در آن زمان بتازگی ایجاد شده بود، پرونده را به دست می‌گیرد و گره این توطئه وحشتناک و یکی از هولناک‌ترین جنایات تاریخ آمریکا را می‌گشاید.
 


Page Generated in 0/0063 sec