printlogo


کد خبر: 200850تاریخ: 1397/8/6 00:00
اخبار

نخستین مدال طلای ایران در جام‌جهانی ووشو
شهربانو منصوریان طلایی شد
نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم تیم بانوان ایران، نخستین مدال طلای تیم ووشوی ایران در جام‌جهانی ساندا را کسب کرد. نهمین دوره جام‌جهانی ساندا از صبح دیروز شنبه به میزبانی چین و در شهر «هانژو» آغاز شد و عصر امروز یکشنبه به اتمام می‌رسد. مدال‌آوران مسابقات قهرمانی جهان 2017، مجوز حضور در جام‌جهانی ساندا را دارند. تیم ایران با 5 سانداکار در بخش مردان و 3 نفر در بخش بانوان در جام‌جهانی ساندا حضور یافته است. در رقابت‌های نوبت عصر دیروز و در وزن 65 کیلوگرم شهربانو منصوریان که پیش از این برابر «عطیه لویزا» از الجزایر به برتری دست یافته بود، در مبارزه دوم به مصاف «دوی کیشام» از هند رفت و این حریف را با اقتدار از پیش رو برداشت و نخستین مدال طلای تیم ووشوی ایران در این مسابقات را به دست آورد.

آزادی در دست تعمیر است استقلال - سایپا در تختی؟
 ورزشگاه آزادی این روزها با ایراداتی از سوی AFC مواجه شده و برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا حتما باید این ایرادات برطرف شود. از سوی دیگر مسؤولان ورزشگاه آزادی در حال تجهیز و برطرف کردن ایرادات استادیوم هستند و یکی از خواسته‌های آنها این است که تا روز 19 آبان‌ماه هیچ بازی‌ای در ورزشگاه آزادی برگزار نشود! این در حالی است که تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه باید در ورزشگاه آزادی و از مسابقات جام حذفی به مصاف سایپا برود و اگر قرار باشد بازی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار نشود آبی‌پوشان باید در ورزشگاه تختی از سایپا میزبانی کنند! این در حالی است که طبق قانون، باشگاه استقلال میزبان این مسابقه است و تنها مسؤولان این باشگاه باید برای بازی در ورزشگاهی جز آزادی
رضایت بدهند.

اعتراض رسمی باشگاه استقلال درباره داوری‌ها
باشگاه استقلال به صورت رسمی به دلیل آنچه «قضاوت‌های اشتباه داوران علیه این تیم» نامید، به سازمان لیگ فوتبال شکایت کرد. باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران، بابت آنچه «قضاوت‌های اشتباه داوران علیه این تیم» نامید، شکایت کرد. این باشگاه همچنین فیلم تمام صحنه‌ها را منتشر کرد.

علیاری برابر حریف روس شکست خورد
در پیکارهای 3 وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان مهدی علیاری برابر حریف روس شکست خورد و 2 نماینده دیگر کشورمان هم حذف شدند.
رقابت‌های 3 وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی از ظهر دیروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که مهدی علیاری برابر حریف روس شکست خورد و 2 نماینده دیگر ایران هم از دور رقابت‌ها حذف شدند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل دیمیتری پیشکوف از اوکراین با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، پشتام هم از دور مسابقات حذف شد.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک  مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان شکست خورد و با توجه به شکست پاتاریدزه مقابل کشتی‌گیری از کوبا، نماینده سنگین‌وزن کشورمان هم از دور این رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک سلیمان دمیرچی از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم مقابل موسی اولویف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

یوونتوس خواهان قرض‌گرفتن پوگبا در ماه ژانویه
رسانه‌ها می‌گویند یوونتوس خیال دارد در آغاز سال نو میلادی پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت گیرد.
تورینی‌ها همچنان مصمم هستند ستاره فرانسوی شیاطین سرخ را به خدمت گیرند. مطابق اعلام توتواسپورت، تیم ایتالیایی که تابستان امسال اقدام به شکار کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید کرد، در صدد است در نقل و انتقالات ماه ژانویه برای جذب بازیکن 25 ساله یونایتد وارد عمل شود. طبق این گزارش، بیانکونری، پوگبا را به صورت یار قرضی می‌خواهد تا در تابستان سال 2019 با رقمی حدود 70 میلیون یورو وی را از آن خود کند.


Page Generated in 0/0063 sec