printlogo


کد خبر: 200856تاریخ: 1397/8/6 00:00
اخبار

توضیح  سازندگان «دلدادگان» درباره دلایل تغییر پایان سریال
بارها با «پانته‌آ بهرام» تماس گرفتیم اما بازگشت به دلدادگان را نپذیرفت
عوامل سریال دلدادگان با حضور در یک نشست خبری به سوالات و حواشی ایجاد‌شده برای این مجموعه پاسخ دادند. به گزارش فارس، در این نشست که با حضور ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال، منوچهر هادی کارگردان، بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان نویسندگان و تعدادی از بازیگران سریال برگزار شد، محمدی تهیه‌کننده دلدادگان با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباط با پایان‌بندی این مجموعه تلویزیونی و در پاسخ به دلیل اصلی عدم حضور کاراکتر «افسانه» با بازی پانته‌آ بهرام در قسمت پایانی این سریال گفت: «همه می‌دانند که ما در شرایط بد اقتصادی هستیم و هنرمندان برای دل مردم کار کردند. تمام عوامل باید دستمزدهای‌شان را دریافت کنند که در این زمینه همان زمان هم تلاش مدیران سیمافیلم را می‌دیدیم اما با توجه به اینکه سریال دلدادگان بیش از ۴۰۰ لوکیشن در ورامین، شهرک غزالی و... و همچنین بیش از ۳۰ بازیگر اصلی و ۲۰۰ بازیگر فرعی داشت، تأمین بودجه این کار واقعا سخت بود اما متاسفانه خانم بهرام واکنش متفاوتی داشت. شاید به لحاظ قراردادی حق با او باشد اما من معتقدم حق با مخاطب است». وی با بیان اینکه مدیریت یک تهیه‌کننده جایی است که در بحران‌ها بتواند گروه را مدیریت کند، گفت: دو، سه بار هادی و کایدان با او صحبت کردند و حتی با دسته‌گل به منزل‌شان رفتیم اما او نپذیرفت. حتی 2 بار صحنه تصادف را تکرار کردیم اما خانم بهرام نیامد. ما برای او احترام قائلیم اما دیگر نتوانستیم پروژه را تعطیل کنیم، چراکه دوستان دیگر با پروژه‌های دیگر قرارداد داشتند. منوچهر هادی نیز در همین زمینه گفت: من یک ساعت تلفنی با پانته‌آ بهرام صحبت کردم اما به هیچ وجه راضی نشد؛ گفتم تهیه‌کننده 2 تا چک به شما می‌دهند ولی ایشان فقط می‌گفت تمام پولم را نقد همین الان می‌خواهم!


«فرنگیس» فیلم سینمایی می‌شود
حوزه هنری قصد دارد کتاب خاطرات «فرنگیس» را به فیلم سینمایی تبدیل کند. به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان سینمایی حوزه هنری در نظر دارد بر اساس رمان «فرنگیس» (خاطرات فرنگیس حیدرپور) اثر برگزیده جایزه کتاب سال دفاع‌مقدس به قلم مهناز فتاحی فیلم سینمایی بسازد. این رمان به روایت خاطرات زنی شجاع (فرنگیس حیدرپور، زنی کرمانشاهی) که در مقام دفاع توانست سرباز دشمن را اسیر کند و نیروی دشمن را به خاک و خون بکشاند، می‌پردازد. کتاب «فرنگیس» یکی از آثار قابل تامل در زمینه حضور تاثیرگذار زنان در دوران دفاع‌مقدس است که خاطرات فرنگیس حیدرپور، از زنان خطه گیلان غرب را با قلم مهناز فتاحی منعکس می‌کند. نگارش این فیلمنامه اقتباسی در مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری آغاز شده است.


حضور «روایت فتح» در بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی جهان
بنیاد فرهنگی روایت فتح در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضوری فعال دارد و طراحی و چاپ اشعار حسینی(ع) را برای زائران انجام می‌دهد. به گزارش «وطن‌امروز»، گروه هنرهای تجسمی این بنیاد با مشارکت کانون هنر شیعی از سه‌شنبه یکم آبان‌ماه تا روز اربعین حسینی (۸ آبان) در موکب شهدا پذیرای عموم علاقه‌مندان به هنر عاشورایی و زائران کربلای معلا است. در موکب شهدای بنیاد فرهنگی روایت فتح اساتید برجسته هنر گرافیک و خط ایران نظیر استاد مسعود نجابتی، حمید قربانپور، سیدمهدی میرحیدری، محمد حسین مویدی و حسین ونکی حضور دارند و خوشنویسی، طراحی و چاپ اشعار رجزها و احادیث مربوط به قیام حماسه‌ساز عاشورا همچون لبیک یا حسین، حب‌الحسین یجمعنا، ان‌الحسین مصباح‌الهدی و سفینه‌النجاه و... را برای زوار سید و سالار شهیدان(ع) انجام می‌دهند که بسیار مورد استقبال زائران ایرانی و بین‌المللی کربلای معلا در اربعین سال جاری قرار گرفته است.


Page Generated in 0/0061 sec