printlogo


کد خبر: 200861تاریخ: 1397/8/6 00:00
اخبار

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:
سلبریتی‌ها یک خانه هم برای زلزله‌زدگان نساختند!
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کمک نکردن سلبریتی‌ها به افراد صدمه دیده در پی زلزله کرمانشاه خبر داد و گفت: حتی یک واحد نیز برای این افراد توسط چهره‌های معروف ساخته نشده است. امید قادری با اشاره به آخرین وضعیت کمک‌های اختصاص داده شده توسط سلبریتی‌ها به تسنیم اظهار داشت:  متاسفانه به‌رغم اینکه ما از این افراد تشکر کردیم و از آنها خواستیم کمک‌های جمع‌آوری شده را بر اساس لیستی که سازمان بهزیستی تهیه کرده بود انجام دهند اما این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت. وی تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه نزدیک به 140 معلول جسمی- حرکتی  و نخاعی به تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی و همچنین 188 زن سرپرست جدید به جامعه هدف بهزیستی استان افزوده شد. متاسفانه هیچ یک از سلبریتی‌ها نپذیرفتند به افراد صدمه دیده که به جامعه هدف بهزیستی اضافه شدند کمک کنند و هر کدام به صورت انفرادی ورود پیدا کردند و تا امروز یک مورد خانه ندیده‌ایم که برای مددجویان بهزیستی و حتی برای افراد خسارت‌دیده ساخته شود. وی افزود: اگر قرار بود این افراد به نیازمندان واقعی کمک کنند می‌توانستند به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد کمک کنند.

شهادت افسر پلیس  در درگیری با اوباش
به دنبال درگیری مأموران یگان امداد رشت با اراذل و اوباش، یکی از مأموران پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد. به گزارش فارس، بر اثر درگیری پلیس یگان امداد رشت با اراذل و اوباش، یکی از ماموران به درجه رفیع شهادت نائل شد. بر پایه این گزارش، ماموران یگان امداد رشت در حال گشتزنی حوالی پارک دانشجو بودند که مشاهده می‌کنند تعدادی از اراذل و اوباش حالت طبیعی ندارند. اراذل و اوباش به محض مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شده و سرپرست واحد گشت را با ضربات چاقو از ناحیه سر و 2 دست مجروح کرده و متواری می‌شوند. گفتنی است مامور یادشده بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود اما بر اثر شدت جراحت وارده به شهادت می‌رسد؛ حسن پاینده لاهیجانی نام این شهید بزرگوار است.

رئیس پلیس راهور ناجا  عنوان کرد
افزایش 11 درصدی  تردد وسایل نقلیه از مرز مهران
رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز بازگشت جمعی از زائران اربعین به مرزهای کشور بویژه مهران خبر داد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است. به گزارش مهر، سردار تقی مهری اظهار داشت: پلیس راهور به طور کامل آمادگی بازگشت زائران اربعین را دارد و در این راستا تمهیدات لازم در استان‌‌های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه در نظر گرفته شده است. رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش باران در روزهای آتی در مرزهای غربی کشور افزود: توصیه می‌کنیم زائران در زمان بازگشت با توجه به لغزندگی معابر با سرعت مطمئنه تردد کنند. سردار مهری به افزایش تردد خودروها و اتوبوس‌ها به مرز مهران در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: تردد وسایط نقلیه به مرز مهران نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است. وی از یکطرفه شدن محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و جهت تسهیل ترددها این محور و جاده ایلام به ملک شاهی، مهران یکطرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.
 


Page Generated in 0/0047 sec