printlogo


کد خبر: 200928تاریخ: 1397/8/7 00:00
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه مطرح کرد
هزینه نشدن کمک‌های جمع‌آوری شده توسط سلبریتی‌ها

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مشکلات زلزله‌زدگان، دولت باید به روند بازسازی این مناطق شتاب جدی بدهد، چرا که بسیاری از خانواده‌ها هنوز در کانکس و چادر زندگی می‌کنند و باید هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج شوند.
 سیدجواد حسینی‌کیا در ارتباط با وضعیت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با فرا رسیدن فصل سرما به خانه ملت گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مشکلات زلزله‌زدگان، دولت باید به روند بازسازی این مناطق شتاب جدی بدهد، چرا که بسیاری از خانواده‌ها هنوز در کانکس و چادر زندگی می‌کنند و باید هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج شوند.
 نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از کمک‌های مالی دریافتی توسط افراد مشهور و سلبریتی برای آسیب‌دید‌گان زلزله هزینه نشده است، افزود: متاسفانه اعتماد به افراد سرشناس و مشهور به جای دستگاه‌های دولتی و حمایتی، ضعف ساختار کلی ما را نشان می‎دهد.
این افراد نشان داده‌اند که منافع خودشان را به مصالح مردم و کشورشان ترجیح می‌دهند. عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد افراد مشهور و سلبریتی در کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده، تصریح کرد: متاسفانه هیچ اقدام موثری برای مردم آسیب‌دیده انجام نداده‌اند و به نوعی به اعتماد آنها خیانت کرده‌اند.

 


Page Generated in 0/0054 sec