printlogo


کد خبر: 200930تاریخ: 1397/8/7 00:00
اخبار

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران خبر داد
امکان پرداخت قسطی  بدهی طرح ترافیک
مشاور معاون ترافیک شهردار تهران گفت: شهروندانی که بدهی طرح ترافیک خود را بموقع پرداخت نکرده‌اند، امکان پرداخت قسطی و تدریجی بدهی خود را دارند، مشروط بر اینکه پرداخت بدهی را در همین هفته آغاز کنند. علی پیرحسین‌لو با اشاره به پیامک‌هایی که به بدهکاران بالای یک‌میلیون تومان ارسال شده و در آن توقیف این خودروها مطرح شده است، به تسنیم اظهار داشت: منظور، توقیف به علت عوارض نیست، توقیف به علت جریمه است. چون افرادی که بدهی عوارض طرح ترافیک آنها از یک میلیون تومان فراتر رفته است، بیش از 50 تردد غیرمجاز داشته‌اند و با توجه به جریمه 20 هزار تومانی برای هر ساعت تردد غیرمجاز، مبلغ جریمه آنها از یک‌میلیون تومان بیشتر می‌شود و طبق قانون باید خودروی آنها توقیف شود. وی با اشاره به اینکه برخی افراد به هر دلیل در این چند ماه بدون مجوز و شارژ حساب وارد طرح ترافیک شده و اکنون بدهی زیادی دارند، گفت: برای سهولت کار این افراد، با اجازه معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران این امکان فراهم شد که بدهی افراد به صورت تدریجی پرداخت شود، به شرط آنکه از همین هفته پرداخت بدهی خود را آغاز کنند.


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تأکید کرد
ضرورت توجه به بودجه بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه برخی ارائه‌دهندگان خدمت ۱۲ ماه از ما ‌طلبکارند، گفت: برای یک بار هم شده باید بودجه سازمان‌های بیمه‌گر واقعی دیده شود. به گزارش مهر، طاهر موهبتی در آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت افزود: سوم آبان‌ماه سالروز تصویب بیمه همگانی است که براساس اصل ۲۹ قانون اساسی شکل گرفته است. وی گفت: در حال حاضر ۴۰ میلیون نفر از جمعیت ایران تحت پوشش این سازمان هستند و ۸۵ درصد این افراد، بیمه رایگان دریافت می‌کنند و دولت سهم بیمه‌پردازی آنها را برعهده دارد. وی با اشاره به اینکه ۲۲میلیون نفر از روستاییان تحت پوشش بیمه هستند، تصریح کرد: ۱۰ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان (رایگان) هستند. موهبتی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته اقدامات مفیدی در سازمان بیمه سلامت صورت گرفته است، اظهار داشت: یکی از چالش‌های پیش‌روی ما در بخش سلامت، تأمین منابع است و اگر بحران مالی سازمان‌های بیمه‌ای ایران را در نظر نگیریم، با بحران‌های جدی مواجه خواهیم شد. وی تصریح کرد: در حال حاضر ارائه‌دهندگان خدمت مانند دانشگاه‌ها و پزشکان، ۱۲ ماه از ما‌ طلب دارند در حالی که به تعهدات خود عمل می‌کنند اما باید یک بار هم شده بودجه را واقعی ببینیم و مطالبات را به روز کنیم تا قانونگذار 2 برابر اعتبار، تعهد برای ما ایجاد نکند.

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد
امدادرسانی به ۱۳ استان  گرفتار توفان و سیل
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از امدادرسانی به مردم گرفتار توفان و سیل در ۱۳ استان کشور خبر داد. مرتضی سلیمی به  مهر گفت: خدمات امداد و نجات در توفان و سیل و آبگرفتگی از سوم تا ششم آبان ۹۷ در ١٣ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و لرستان، ارائه شده است. وی با اعلام اینکه خدمات امدادی در سطح ١٩ شهر و روستا انجام شده است، افزود: در این مدت به ۹۶۶ نفر امدادرسانی شده است. سلیمی از اسکان اضطراری ١٥٩نفر با برپایی ٣٦ دستگاه چادر خبر داد و گفت: ۸ نفر به مناطق امن و ۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند. وی با اشاره به تخلیه آب ۵۸ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی، عنوان کرد: ۳۵۶ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۸۲ تیم، در این ماموریت‌ها حضور داشتند. رئیس سازمان امداد و نجات، به توزیع امکانات مورد نیاز مردم گرفتار توفان و سیل اشاره کرد و افزود: در این مدت، ٩٤٢ تخته پتو، ١٨١تخته موکت، ٤١٣کیلوگرم نایلون، ۸۲ شعله والور و فانوس، و انواع کنسرو، برنج، حبوبات، روغن و قند و شکر بین مردم این مناطق توزیع شده است. سلیمی در پایان تاکید کرد: امدادرسانی در ایلام، خوزستان، کرمانشاه، گلستان و مازندران ادامه دارد.


Page Generated in 0/0046 sec