printlogo


کد خبر: 200949تاریخ: 1397/8/7 00:00
اخبار

«احضاریه» هم صاحب تیزر تلویزیونی شد
تیزر تلویزیونی معرفی کتاب «احضاریه» به قلم علی موذنی توسط پویش مطالعاتی روشنا منتشر شد. به گزارش «وطن‌امروز»، تیزر تلویزیونی کتاب «احضاریه» که در یازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا معرفی شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، در زمان 3 دقیقه و 30 ثانیه و به همت دبیرخانه این پویش تولید شده است. رمان «احضاریه» تازه‌ترین اثر علی موذنی است و در قالب یک اثر دینی در رفت و برگشت بین گذشته و حال، روایتی از زندگی یک روزنامه‌نگار نویسنده است که برای سفر به کربلا نه دعوت که احضار می‌شود و در خلال داستان به بخش‌‌های کمتر روایت‌شده زندگی حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و پنج تن آل‌عبا(ع) پرداخته است. یازدهمین دوره پویش مطالعاتی روشنا با محوریت کتاب «احضاریه» مهر تا دی‌ماه سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و طی آن این رمان با قیمتی ویژه برای مخاطبان عرضه خواهد شد. شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند در کنار مطالعه کتاب از امکان بهره‌مندی از ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی و یک جایزه ۱۰ میلیون تومانی نیز برخوردار شوند. در ایام برگزاری یازدهمین دوره پویش کتابخوانی روشنا، رمان «احضاریه» از طریق مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور و نیز ارسال عدد ۷۲ به سامانه ۱۰۰۰۳۰۲۲ قابل تهیه است.

«پرچم‌‌های تاریکی» در نقد مدعیان دروغین به بازار خواهد آمد
«پرچم‌‌های تاریکی» جدیدترین تألیف انتشارات کتاب جمکران در نقد یک مدعی جدید است که بزودی چاپ خواهد شد. به‌گزارش «وطن‌امروز»، «پرچم‌‌های تاریکی» جدیدترین تألیف انتشارات کتاب جمکران در نقد یک مدعی جدید است که بزودی چاپ خواهد شد. این کتاب بازخوانی انتقادی آرای یکی از مدعیان دروغین عرصه مهدویت، منصور هاشمی‌خراسانی است که بر اساس کتاب «بازگشت به اسلام» این شخص و از منظر حکمت اسلامی به رشته تحریر در آمده. علی محمدی‌هوشیار، نویسنده کتاب «پرچم‌‌های تاریکی» درباره آن می‌گوید: «بازگشت به اسلام» که به عنوان اولین و اصلی‌ترین کتاب این مدعی معرفی می‌شود، از 4 بخش عمده تشکیل شده و سعی بر آن دارد تا با بهره نامناسب از جایگاه عقل، آن را به عنوان تنها معیار شناخت حجت و فرستاده الهی وانمود کند، در حالی که ما در کتاب «پرچم‌‌های تاریکی» سعی کرده‌‌‌‌‌ایم همراه با نقد این تفکر، جایگاه بی‌بدیل وحی و دستور الهی را در تعیین حجت خدا تبیین و اثبات کنیم. گفتنی است پرچم‌‌های تاریکی توسط انتشارات کتاب جمکران در قطع رقعی و ۱۳۸ صفحه تألیف شده که بزودی به بازار نشر خواهد آمد.


حضور ۱۲ فیلم سینمایی  در بخش ملی جشنواره مقاومت
۱۲ فیلم سینمایی در بخش ملی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پذیرفته شدند. به‌گزارش «وطن‌امروز»، 12 فیلم سینمایی در بخش مسابقه سینمای ملی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به رقابت می‌پردازند. همچنین 2 فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ طادی در این بخش به عنوان فیلم‌های میهمان حضور می‌یابند. اسامی فیلم‌های سینمایی راه یافته به بخش سینمای ملی جشنواره مقاومت بدین شرح است: «سرو زیر آب» محمد‌علی باشه‌آهنگر، «ساحل امن» کرامت پورشهسواری، «چراغ‌های ناتمام» مصطفی سلطانی، «دایان» بهروز نورانی‌پور، «کنجان چم» یاسمن نصرتی، «دریاچه ماهی» مریم دوستی، «تنگه ابوقریب» بهرام توکلی، «ماجرای نیمروز» محمدحسین مهدویان، «ویلایی‌ها» منیر قیدی، «صدای منو می‌شنوید...؟» صادق پروین آشتیانی، «ماهورا» حمید زرگرنژاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، «اشنوگل» هادی حاجتمند- علی سلیمانی‌سرنسری. گفتنی است بر اساس مقررات اعلام شده در فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، تمام فیلم‌های راه‌یافته در همه بخش‌های رقابتی جشنواره مورد ارزیابی هیأت داوران قرار خواهند گرفت اما نمایش آثار راه‌یافته به مسابقه در دستور کار ستاد برگزاری جشنواره قرار ندارد و تعداد محدودی از این آثار به نمایش درخواهد آمد. پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با هفته بسیج از ۵ تا ۹ آذرماه سال جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0151 sec