printlogo


کد خبر: 200995تاریخ: 1397/8/9 00:00
اخبار

«فوق‌العاده» ویژه نوجوانان روی آنتن می‌رود
شبکه امید با تعریف هفته‌ای به عنوان «هفته نوجوان» از ۸ تا ۱۳ آبان‌ماه دغدغه‌ها، مسائل و نیاز‌های نوجوانان را با پخش ویژه‌برنامه‌ای مطرح می‌کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اهمیت مخاطبان و توجه به نیازها، دغدغه‌ها و مسائل نوجوانان، شبکه امید هفته‌ای را به عنوان هفته نوجوان (از ۸ تا ۱۳ آبان‌ماه) پیشنهاد می‌کند تا با بهره‌گیری از این فرصت بتواند توجه مردم و نهاد‌های مختلف را به این قشر بزرگ جامعه جلب کند. در همین راستا شبکه امید برنامه‌هایی را برای مخاطبان نوجوان تدارک دیده که مهم‌ترین آن، «فوق‌العاده» (نام برنامه‌های مناسبتی ویژه شبکه) است. این برنامه در ۷ قسمت هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه از آنتن شبکه امید پخش خواهد شد. دوربین این برنامه در هر قسمت به یک مدرسه (دخترانه یا پسرانه) خواهد رفت و آیتم‌های ضبطی در فضای مدرسه پخش می‌کند. ویژه‌برنامه ترکیبی «فوق‌العاده» با آیتم‌های مختلفی مانند نوجوان و خودباوری، نوجوان و هیجان، نوجوان و مسؤولیت اجتماعی، نوجوان و آینده و همچنین نوجوان و فضای مجازی با هدف افزایش امید به آینده در نوجوانان، افزایش حضور مسؤولان نوجوانان در اجتماع، ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در نوجوانان و همچنین نزدیک کردن والدین به نوجوانان پخش می‌شود. ویژه‌برنامه «فوق‌العاده» به تهیه‌کنندگی هومن ستوده و با اجرای مشترک آلاء خامه‌یار و رامتین چیت‌سازان از محل باغ کتاب، از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ میهمان علاقه‌مندان شبکه امید خواهد بود.


یک رکوردشکنی منفی در گیشه هالیوود!
فیلم «میدان‌های لندن» با بازی جانی دپ و امبر هرد در میان بدترین افتتاحیه‌های تاریخ سینما جایگاه دوم را از آن خود کرد. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «میدان‌های لندن» با بازی جانی دپ و امبر هرد که مدت‌ها اکران آن به تاخیر افتاده بود به فروش فاجعه‌بار ۱۶۳ هزار دلار از ۶۱۳ سالن سینما دست پیدا کرد. با توجه به آمار سایت Box Office Mojo این فیلم در میان فیلم‌هایی که در هفته اول در ۶۰۰ سالن سینما یا بیشتر اکران شده‌اند پس از فیلم «آمریکایی سربلند» محصول ۲۰۰۸ جایگاه بدترین میزان فروش افتتاحیه تاریخ سینما را از آن خود کرد؛ فروش افتتاحیه فیلم «آمریکایی سربلند» ۹۶ هزار دلار بود. 160 هزار دلار فروش از ۶۰۰ سالن سینما به این معنی است که میانگین فروش فیلم «میدان‌های لندن» در هر سالن سینما ۲۶۱ دلار بوده است. اگر متوسط قیمت بلیت در سینماهای آمریکای شمالی را حدود ۱۰ دلار فرض کنیم در هر سینما کمتر از ۳۰ نفر به تماشای فیلم امبر هرد نشسته اند. در این فیلم در کنار امبر هرد، بیلی باب تورنتون، جیم استرجس و تئو جیمز حضور دارند و جانی دپ همسر سابق امبر هرد نیز نقش کوتاهی در این فیلم بازی کرده است.

لیام نیسون با پسرش همبازی می‌شود
لیام نیسون و پسرش، مایکل ریچاردسون در کمدی «ساخت ایتالیا» همبازی می‌شوند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، لیام نیسون، بازیگر مطرح سینما حداقل برای مدت کوتاهی از فیلم‌های اکشن کناره می‌گیرد و در کمدی «ساخت ایتالیا» در کنار پسرش مایکل ریچاردسون ستاره نوظهور این روزهای سینما بازی خواهد کرد. مایکل ریچاردسون بتازگی در فیلم‌های «وکس لوکس»، «سگ‌های بزرگ» و «گوینده ۲» بازی کرده است. کارگردان و فیلمنامه‌نویس این فیلم جیمز دارسی، بازیگر فیلم‌های «دانکرک» و «کلاود اطلس» است، این فیلم نخستین تجربه کارگردانی دارسی است. نیسون در این فیلم در نقش رابرت یک هنرمند سنت‌شکن اهل لندن بازی می‌کند، رابرت به همراه پسرش با بازی مایکل ریچاردسون به ایتالیا بازمی‌گردد تا خانه‌ای را که او و پسرش از همسر مرحومش به ارث برده‌اند به فروش برساند.


Page Generated in 0/0069 sec