printlogo


کد خبر: 201004تاریخ: 1397/8/9 00:00
اخبار

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل عنوان کرد
تکذیب خبر معافیت 100 هزار نفر از فعالان سمن‌ها
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خبر معافیت 100 هزار نفر از فعالان سمن‌های جوانان صحت ندارد. سردار موسی کمالی درباره انتشار خبری مبنی بر معافیت حدود 100 هزار نفر از فعالان سمن‌های جوانان به فارس اظهار داشت: از آنجا که کارکنان وظیفه ارکان توان رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی کشور به حساب می‌آیند تصمیم‌‌گیری در این باره در ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته و خبرهای مربوط به این حوزه نیز از طریق مبادی ذی‌ربط اعلام خواهد شد. رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خبر معافیت 100 هزار نفر از فعالان سمن‌های جوانان صحت ندارد. وی گفت: بر اساس توافق انجام شده بنا داریم طی فرآیند قانونی تعداد محدودی از فعالان سمن‌های جوانان، 6 ماه آخر خدمت سربازی خود را در سمن‌ها انجام دهد که هنوز مسیر قانونی این موضوع طی نشده است، بنابراین رسانه‌ای کردن آن ضرورت نداشته است. این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح تأکید کرد: تعداد این افراد 10 هزار و 100 هزار نیست، بلکه در صورت تصویب، تعداد محدودی خواهند بود؛ همچنین بحث معافیت مطرح نیست، چرا که سربازی خدمت مقدسی است و جوانان در کسوت سربازی از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند و نام بردن از آن به عنوان یک مشکل اجتماعی خطاست.

وزیر علوم اعلام کرد
تعیین‌تکلیف نحوه تأثیر معدل  در کنکور ۹۸
«برای رفع نگرانی‌ها بزودی موضوع تاثیر معدل در پذیرش آزمون سراسری سال ۹۸ را در شورای سنجش و پذیرش مطرح خواهم کرد».
به گزارش مهر، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صفحه اینستاگرام خود با اعلام این مطلب گفته است: تعداد زیادی از دانش‌آموزان داوطلب تحصیل در دانشگاه‌ها و خانواده آنها درباره تاثیر معدل در پذیرش آزمون سراسری سال ۹۸، درخواست تاثیر مثبت معدل را دارند.
وی خاطرنشان کرد: افراد غیرمرتبط با موضوع از این فضا بهره‌برداری شخصی کرده و اذهان داوطلبان عزیز را درگیر اختلاف‌نظرها می‌کنند. با توجه به بررسی‌ها و محاسباتی که به طور فنی انجام گرفته است بزودی موضوع را در جلسه شورای سنجش و پذیرش که تنها مرجع رسمی تصمیم‌گیری در این موضوع است مطرح خواهم کرد تا تصمیم لازم برای رفع نگرانی‌ها اتخاذ شود.

سرپرست اداره آگاهی البرز خبر داد
کشف 130 میلیارد ریال  کالای قاچاق در البرز
سرپرست اداره آگاهی فرماندهی انتظامی البرز از کشف 130 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.
سرهنگ محمد نادربیگی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بازدید از انبارهای کالا در سطح استان البرز، این میزان کالای قاچاق شامل لوازم صوتی و تصویری، خانگی، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات رایانه‌ای و سم و کود کشاورزی را کشف کردند. وی بیان داشت: در این زمینه 12 قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند.
 نادربیگی گفت: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم‌‌‌‌‌ترین الزامات تحقق سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی است که پلیس با جدیت آن را دنبال می‌کند. سرپرست پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: نوسان در قیمت ارز باعث  شد برخی افراد سودجو به قاچاق و احتکار کالا روی بیاورند که با همکاری مردم و پلیس، اخلالگران نظم اقتصادی یکی پس از دیگری در چنگ قانون گرفتار می‌شوند.


Page Generated in 0/0064 sec