printlogo


کد خبر: 201041تاریخ: 1397/8/10 00:00
اخبار

رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا کرد
رئیس فدراسیون کشتی که طی ماه‌های اخیر با مشکلات متعددی دست به گریبان بود، پس از ناکامی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی از مسؤولیت خود استعفا کرد و خواستار برگزاری مجمع شد. رسول خادم به اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی نامه‌ای نوشت و دلایل استعفای خود را به طور تفصیلی بیان کرد. پس از استعفای رسول خادم، حمید بنی تمیم، نایب رئیس و رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در نامه‌ای به اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی، از سمت‌های خود استعفا کردند.

انتقاد رسانه بلژیکی از کاوه رضایی
یک رسانه بلژیکی به ادامه روند گل‌نزنی‌های کاوه رضایی در تیم جدیدش پرداخت.
به نقل از VOETBAL، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ بلژیک، بروخه تیم صدرنشین موفق شد با 4 گل اوستنده را شکست دهد. کاوه رضایی از دقیقه ۶۰ برای تیمش وارد زمین شد ولی نتوانست گلزنی کند. رضایی که با ۵ میلیون یورو از شارلوا خریداری شد، گران‌ترین بازیکن این فصل تیمش است و انتظار بالایی از او برای گلزنی وجود دارد. این بازیکن در 6 دیداری که برای تیمش انجام داده است تنها یک گل برابر زولته از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده این در حالی است که وسلی مورائس برزیلی در بازی برای اوستنده هفتمین گلش را برای این تیم به ثمر رساند و به همین خاطر رضایی کار سختی برای رسیدن به این مهاجم دارد. رضایی یک فرصت خوب گلزنی را در بازی برابر اوستنده از دست داد تا سایت بلژیکی با تیتر «آنها ۵ میلیون یورو برای او پرداخت کردند؟» به انتقاد از این مهاجم ایرانی بپردازد. همچنین این سایت نظرسنجی درباره اینکه آیا رضایی ضعیف‌ترین خرید بروخه است را روی تارنمای خود قرار داده است که نزدیک به ۶۰ درصد از رای‌دهندگان معتقد هستند رضایی خرید ضعیفی برای این تیم بوده است. کاوه رضایی بعد از حضور در بروخه با بدشانسی روبه‌رو و مصدوم شد و بتازگی آمادگی خود را به دست آورده است.

مازیار زارع سرمربی ملوان شد
صبح روز چهارشنبه نهم آبان ماه مازیار زارع، پس از مذاکره و توافق با میلاد رفیع‌نیا، مدیر عامل باشگاه فرهنگی- ورزشی ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا از این هفته روی نیمکت تیم فوتبال ملوان حضور یابد. مازیار زارع که یکی دو سال اخیر را دور از فوتبال گذرانده، پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی ملوانان ایجاد شد به همراه پژمان نوری دعوت به همکاری شد تا در شرایطی جدید بتوانند موجبات صعود ملوان به لیگ برتر را مهیا کنند. پیش از این فرهاد پورغلامی هدایت ملوان را برعهده داشت اما نتایج ضعیف این تیم باعث شد مدیران باشگاه به دنبال تغییراتی روی نیمکت باشند و در شرایطی که نام محمد احمدزاده هم به عنوان مربی بعدی به گوش می‌رسید سرانجام مازیار زارع به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب و معرفی شد.

«لادروپ» هم به رئال «نه» گفت!
در شرایطی که فلورنتینو پرز برای پیدا کردن سرمربی برای تیمش دچار مشکل شده، مایکل لادروپ که انتظار می‎رفت پیشنهاد تیم مادریدی را رد کند هم به این تیم نه گفته است. مطبوعات اسپانیا مدعی شدند فلورنتینو پرز بعد از اخراج یولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید، برای پیدا کردن جانشین او دچار مشکل شده است. روزنامه اسپانیایی آ.اس نوشته آخرین مربی‌ای که تا اینجای کار به این تیم پاسخ رد داده مایکل لادروپ بوده است. این مربی دانمارکی بعد از اینکه قراردادش با تیم قطری الریان به پایان رسیده بدون تیم بوده است. همچنین مذاکرات فلورنتینو پرز با آنتونیو کونته هم بخوبی پیش نرفته است و همچنین نتوانسته روبرتو مارتینز را برای ترک بلژیک متقاعد کند. پاسخ منفی لادروپ توسط بریام توتوملو، مدیر برنامه‌های او تایید شده است. او مدعی شده با شرایط نامساعدی که مادرید دارد دوست ندارد در این بازه زمانی در مادرید باشد و با این تیم کار کند. او همچنین مدعی شده لادروپ دوست دارد در آینده روزی سرمربی رئال شود و این تیم را دوست دارد.
 


Page Generated in 0/0292 sec