printlogo


کد خبر: 201103تاریخ: 1397/8/12 00:00
اخبار

رازی که دیلی‌استار فاش کرد
درمان ویژه رونالدو پیش از فینال چمپیونزلیگ
نشریه دیلی‌استار از راز جالب و عجیبی درباره رونالدو در فصل گذشته رونمایی کرد. فینال چمپیونزلیگ فصل گذشته در شهر کی‌یف، بین 2 تیم رئال‌مادرید و لیورپول برگزار شد که سپیدپوشان موفق شدند 3-1 حریف را شکست داده و قهرمان شوند. اما رونالدو، فوق‌ستاره وقت رئال‌مادرید در آن بازی، نمایش کم‌فروغی داشت و کاری از پیش نبرد. حال دیلی‌استار مدعی شد علت این نمایش کم‌فروغ، مصدومیت رونالدو در فاصله یک هفته به فینال بوده است. این موضوع را تری نلسون، سرباز سابق ارتش بریتانیا که در ارتش چترباز بوده، فاش کرد. در حقیقت نلسون نقش مهمی در ریکاوری بموقع رونالدو داشته و اختراع او یعنی «آکوا رانینگ» که انقلابی ایجاد کرده، باعث بهبودی رونالدو شده است.  در حقیقت این وسیله از 3 بخش تشکیل شده است؛ بخش اول، مثل یک جلیقه دور کمر و شکم را می‌گیرد، بخش دوم 2 دمبلی است که ورزشکار در دستش نگه می‌دارد و بخش سوم هم پوشش‌هایی مثل کفش برای پاهاست. ورزشکار باید در آب اینها را به تن کرده و تمرین کند و 90 درصد شانس افزایش سرعت و چابکی را به او می‌دهد. تری درباره این موضوع در دیلی‌استار نوشت: «موضوعی هست که لیورپول نمی‌دانست، یک هفته قبل از فینال چمپیونزلیگ، رونالدو که دچار مصدومیت شده بود، از اختراع من در استخر استفاده کرد. هربار بازیکنی دچار مصدومیت می‌شود، از آب استفاده می‌کند زیرا فشار کمتری به او وارد می‌کند، سپس استراحت می‌کند و با یخ، خود را آماده بازگشت به میادین می‌کند». البته این نخستین بار نبود که نلسون با اختراع استثنایی‌اش به رئال‌مادرید کمک کرد. در حقیقت رئال‌مادرید باشگاهی است که بیش از همه از این اختراع استفاده می‌کند. با این حال، آنها تنها تیم نیستند و در لیگ برتر، تیم‌هایی مثل آرسنال، لیورپول، منچستریونایتد و... نیز از آکوارانینگ استفاده می‌کنند. عجیب نیست که در انگلیس به این وسیله «سلاح مخفی فوتبال» می‌گویند.

امکان تماشای فینال آسیا
 برای دانش‌آموزان فراهم شود
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در نامه‌ای به مدارس اعلام کرد مدارس در سراسر کشور با توجه به امکانات، شرایط تماشای بازی پرسپولیس- کاشیما آنتلرز را برای دانش‌آموزان فراهم کنند. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شاپور محمدزاده در نامه‌ای به مدارس سراسر کشور ابلاغ کرد با توجه به برگزاری بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ساعت 9:30 صبح روز شنبه (امروز) و اشتیاق دانش‌آموزان برای تماشای این مسابقه با رعایت عدم تعطیلی واحدهای آموزشی، نسبت به پخش مستقیم این مسابقه بر اساس ظرفیت و امکانات در همه مدارس، همه مقاطع و دخترانه و پسرانه، برنامه‌ریزی و اقدام شود.

فتح‌الله زاده: ‌به وزیر ورزش هشدار می‌دهم از پرسپولیس حمایت نکند
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: به وزیر ورزش و جوانان هشدار می‌دهم اینگونه از پرسپولیس حمایت نکند چون در صورت ادامه این روند ما استقلالی‌ها سکوت نخواهیم کرد. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اظهار داشت: از وضعیت کنونی استقلال ناراحت هستم و اصلا این شرایط را دوست ندارم؛ دلم نزد هواداران است و نمی‌توانم ببینم حق هواداران استقلال اینگونه ضایع می‌شود. وی افزود: با وضعیت فعلی این مردم و طرفداران استقلال هستند که ضرر می‌کنند. به وزیر ورزش و جوانان هشدار می‌دهم اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند، دیگر سکوت نخواهم کرد. او بیش از اندازه از پرسپولیس حمایت می‌کند و نمی‌شود فقط پرسپولیس را در نظر بگیرد.

حضور تمام استقلالی‌ها  بر سر مزار پورحیدری
با دستور شفر تمام اعضای تیم فوتبال استقلال در مراسم دومین سالگرد درگذشت اسطوره این باشگاه شرکت کردند. طی سال‌های گذشته معمولا بازیکنان استقلال و اعضای تیم‌های مختلف در مراسم‌هایی مثل خاکسپاری یا سالگرد اسطوره‌های این باشگاه یا شرکت نمی‌کردند یا به ندرت شاهد بودیم برخی بازیکنان در این مراسم حاضر می‌شدند اما دیروز تمام اعضای تیم فوتبال استقلال در مراسم دومین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری شرکت کردند. ظاهرا پنجشنبه‌شب سرمربی آلمانی استقلال خطاب به بازیکنانش اعلام کرده تمام بازیکنان، کادر فنی و حتی بازیکنان خارجی استقلال هم باید در مراسم سالگرد شرکت کنند و در صورتی که هر بازیکنی در این مراسم حاضر نشد با جریمه مواجه خواهد شد. اعضای تیم استقلال صبح دیروز با یک دستگاه اتوبوس از هتل المپیک به بهشت زهرا رفته و در مراسم درگذشت اسطوره این باشگاه حضور پیدا کردند.


Page Generated in 0/0114 sec