printlogo


کد خبر: 201170تاریخ: 1397/8/13 00:00
اخبار

فتحی: تا من هستم از شفر حمایت می‌کنم
سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید به حمایت خود از سرمربی این تیم ادامه می‌دهد.
امیرحسین فتحی درباره حذف استقلال از جام حذفی گفت: من به سهم خودم و به نمایندگی از باشگاه استقلال و هیات مدیره این باشگاه از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم روزهای خوبی را با ما ببینند.
فتحی در پاسخ به سوالی درباره پنالتی نزدن برخی بازیکنان گفت: این سوال را بهتر است از خود شفر بپرسید، چون من کنار زمین نبودم.
وی‌ افزود: من امروز دستور دادم هفته‌ای یک‌بار تمرینات استقلال به روی تماشاگران باز باشد تا هواداران بتوانند از نزدیک بازیکنان را ببینند و نحوه تمرین کردن بازیکنان را نظاره کنند.
سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت شفر گفت: باشگاه استقلال تماما حمایت خود را از شفر اعلام می‌کند. او قرارداد دوساله دارد و تا من هستم، او سرمربی ماست و بنده از او حمایت می‌کنم.

عسگری: گل دوم کاشیما می‌توانست آفساید اعلام شود
رئیس پیشین کمیته داوران می‌گوید هافبک پرسپولیس در دیدار با کاشیما بدرستی از زمین مسابقه اخراج شد.
حسین عسگری، پیشکسوت و کارشناس داوری فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت داور چینی در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین 2 تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن اظهار کرد: داوری 2 نیمه متفاوت داشت. او در نیمه اول هم بازی را خوب مدیریت کرد و هم قضاوت خوبی داشت اما در نیمه دوم کار از دستش در رفت.
او ادامه داد: تصمیمات داور تا حدودی درست بود اما اعتراض بی‌مورد بازیکنان پرسپولیس باعث شد جو بازی به هم بریزد و داور نیز نتواند این دیدار را مدیریت کند. خستگی بر بازیکنان چیره شده بود و داور چند خطا را در میانه‌های میدان به اشتباه سوت زد. هر دو اخطار نعمتی درست بود اما بازیکنان پرسپولیس باید جو بازی را رعایت و اعتراضات خود را کم می‌کردند. بالاخره دیدیم که اعتراض زیاد در مسابقات داخلی کار دست نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا داد.
عسگری افزود: بین گل اول و دوم کاشیما، سرجینیو موفق شد گلی را به ثمر برساند اما داور بدرستی آن را آفساید اعلام کرد، البته گل دوم نماینده ژاپن نیز مشکوک بود، زیرا یک بازیکن که در مسیر توپ قرار داشت در آفساید بود و داور می‌توانست این خطا را بگیرد.

وزارت ورزش با استعفای خادم موافقت کرد
وزارت ورزش با استعفای رسول خادم رسما موافقت کرد. محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی و سالانه جودو گفت: وزارت ورزش با استعفای رسول خادم موافقت کرده است. خادم هم با تماس تلفنی و هم با ارسال نامه اصرار داشت هر چه زودتر مجمع برگزار شود و ما هم تلاش می‌کنیم که این اتفاق روی دهد.
پیش از این حمید بنی‌تمیم و رضا لایق، نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون هم استعفا کرده بودند اما قرار شد تا تعیین سرپرست، این دو به کار خود ادامه دهند.

انصاری‌فرد بالاخره با ناتینگهام قرارداد بست
کریم انصاری‌فرد با امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۰ رسما به عضویت تیم ناتینگهام درآمد. به نقل از سایت ناتینگهام، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران که بعد از جام‌جهانی تاکنون بدون تیم باشگاهی فعالیت می‌کرد، بالاخره با دریافت مجوز کار خود، قراردادش را با این تیم امضا کرد. قرارداد مهاجم ۲۸ ساله ایرانی با ناتینگهام 5/1 ساله است.
 


Page Generated in 0/0045 sec