printlogo


کد خبر: 201220تاریخ: 1397/8/14 00:00
اخبار

آغاز پخش «مینو» از سوم آذر  در شبکه یک سیما
سریال تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری از سوم آذرماه هر شب روی آنتن شبکه یک می‌رود. به گزارش «وطن امروز»، تازه‌ترین محصول سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج با نام «مینو» از شنبه 3 آذر هر شب از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. سریال 27 قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع‌مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش از رسانه ملی است. «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر، روایتی از عاشقانه‌ای در تابستان و پاییز در زمان آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه‌های منتهی به اشغال خرمشهر می‌گذرد. عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، مالک سراج و شیوا ابراهیمی برخی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

شاگرد آیت‌الله جوادی‌آملی به «شوکران» می‌آید
حجت‌الاسلام دکتر حمید پارسانیا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از شاگردان برجسته آیت‌الله جوادی‌آملی، میهمان چهاردهمین برنامه «شوکران» است. به گزارش
«وطن امروز»، چهاردهمین قسمت برنامه تلویزیونی «شوکران» پس از یک هفته تعطیلی به دلیل همزمانی با ایام سوگواری اربعین حسینی، دوشنبه ۱۴ آبان با حضور حجت‌الاسلام دکتر حمید پارسانیا، رئیس شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. پارسانیا متولد ١٣٣٧ در مشهد، متفکر و نظریه‌پرداز فلسفه علوم اجتماعى، استاد علوم اجتماعى دانشگاه تهران، استاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و از برجسته‌ترین شاگردان آیت‌الله جوادى‌آملى است. از تألیفات وی می‌توان «علم و فلسفه»، «حقیقت و دموکراسی»، «سکولاریسم، مبانی معرفتی و سیمای اجتماعی سکولاریسم و معنویت»، «جامعه‌شناسی معرفت و علم»، «پلورالیسم: زمینه‌های عقیدتی و اجتماعی»، «هفت موج اصلاحات: نسبت تئوری و عمل»، «هستی و هبوط» و «عرفان و سیاست» را نام برد. «شوکران» محصول مشترک حوزه هنری و شبکه 4 سیما به تهیه‌کنندگی علی قربانی است که دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهای سه‌شنبه ١٠ صبح و جمعه ساعت  ۱۴ است.


توضیح انتشارات جمکران درباره عرضه کتاب‌های «صادق هدایت»
محمد حسنی، مدیر انتشارات کتاب جمکران درباره چرایی عرضه آثار صادق هدایت در غرفه این انتشارات در نمایشگاه کتاب استانی اصفهان توضیحاتی داد. به گزارش فارس، محمد حسنی، مدیر انتشارات کتاب جمکران درباره عرضه کتاب‌های «صادق هدایت» در غرفه این انتشارات در نمایشگاه استانی اصفهان اظهار داشت: مجموعه انتشارات کتاب جمکران در حال شکل‌گیری و رشد است و البته این شکل‌گیری با تعداد نیروی اندکی در حال اجراست، در واقع با ستاد کوچکی امور مربوط به انتشارات را پیگیر هستیم. در این مسیر برخی از امور را برون‌سپاری کردیم، البته نه تمام نمایشگاه‌ها، بلکه در تعدادی از نمایشگاه‌ها به صورت نمایندگی حاضر می‌شویم و نمایشگاه مهمی چون نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را رأسا شرکت می‌کنیم. در برخی نمایشگاه‌های کتاب استانی به این دلیل که نیروی چندانی نداریم، فردی را به نمایندگی از انتشارات که او را معتبر می‌دانیم معرفی کرده و این فرد آثار ما را عرضه می‌کند. البته او شناخته شده است اما در نمایشگاه کتاب استانی اصفهان که در حال برگزاری است ظاهرا فردی که کار را به او سپرده بودیم و البته سابقه همکاری با ناشران معتبری را داشت، بیمار شده و به جای خود، کار را به فرد دیگری سپرده بود که او نیز با شیطنت آثار صادق هدایت را در غرفه جمکران عرضه کرد. انگیزه این فرد هنوز مشخص نیست اما برای ساعاتی کتاب‌های این نویسنده در کنار سایر کتاب‌های جمکران در قفسه‌ها چیده شد، در حالی که هر فرد کم‌اطلاعی می‌داند انتشارات مذهبی و انقلابی با صادق هدایت سنخیتی ندارد. دوستان انتشارات پس از بروز این شیطنت به سرعت مساله را حل کردند.
 


Page Generated in 0/0060 sec