printlogo


کد خبر: 201232تاریخ: 1397/8/14 00:00
نبض جامعه

سازمان حج و زیارت اعلام کرد
تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج
سازمان حج و زیارت با صدور فراخوان عمومی از همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت کرد نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند. به گزارش «وطن امروز»، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: به منظور ساماندهی اولویت‌ها، اطلاعات و ارتباطات، از همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود از صبح روز دوشنبه ۱۴ آبان‌ماه نسبت به تکمیل اطلاعات  خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی  https://reserve.haj.ir  اقدام کنند.
 همه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یادشده تکمیل کنند. هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به‌روز‌رسانی کنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ایشان، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی امکان‌پذیر شود. گفتنی است به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت‌های تشرف، به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می‌شود، بر همین اساس اولویت‌های تشرف به حج سال ۱۳۹۸ بزودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حرکت 26 هزار زائر پیاده به سمت مشهد
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: حرکت نزدیک به 26 هزار زائر پیاده تاکنون در جاده‌‌های این استان برای تشرف به حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) ثبت شده است. حسین رضایی به ایرنا افزود: 5 هزار و 521 نفر از این تعداد در جاده‌‌های منتهی به مشهد و بقیه در دیگر راه‌‌های استان به سمت مشهد پیاده‌روی می‌کنند. وی اظهار داشت: پیش از این برای اسکان 95 هزار زائر پیاده در مشهد، مکان لازم مهیا شده بود که با کمک استاندار خراسان رضوی امکانات اسکان در این شهر برای 110 هزار نفر افزایش یافت. سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: 80 ایستگاه پذیرایی در 6 مسیر ورودی به مشهد دایر است که امکانات خواب شبانه، لباسشویی، کفاشی، آرایشگری، حمام، نانوایی، تلفن رایگان، تعمیر موبایل، خدمات درمانی، ماساژ‌درمانی و خدمات فرهنگی را به زائران پیاده ارائه می‌دهد.

 


Page Generated in 0/0107 sec