printlogo


کد خبر: 201233تاریخ: 1397/8/14 00:00
کوتاه و گویا

 مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) از کاهش 11 درصدی مراجعات حضوری و افزایش 166 درصدی ارتباطات اینترنتی و الکترونیک ایثارگران با بنیاد خبر داد. بهروز بزرگی با تشریح عملکرد ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) در 6 ماه نخست سال 1397 از کاهش مراجعات حضوری و افزایش ارتباطات غیرحضوری جامعه هدف نسبت به 6 ماه نخست سال 1396 خبر داد.
 دبیر ستاد توسعه‌ فناوری‌‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با اعلام خبر اهدای جایزه به 3 تولیدکننده برتر اسباب‌بازی در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، حامد تاملی را به عنوان نماینده‌ این ستاد برای داوری آثار معرفی کرد. سیدمحمدحسین سجادی‌نیری با ارسال نامه‌ای به معاون تولید کانون اعلام کرد: «با توجه به نقش و جایگاه فناوری در توسعه اسباب‌بازی و نظر به اعطای جایزه فناوری در دوره‌ پیشین این جشنواره، در این دوره نیز جایزه‌ فناوری به تولیدکنندگان برتر اهدا خواهد شد».
 معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ضمن بازدید از شرکت شهربان شهر تهران با هدف نظارت و بررسی امور حوزه منابع انسانی، بر استفاده از ظرفیت‌‌های بانوان در حوزه‌‌های سخت شهری مانند مأموریت‌‌های شهربان، با هدف استفاده از رویکردهای زنانه در حل موضوعات شهری تاکید کرد. ابراهیم شیخ گفت: از آنجایی که چشم‌انداز ما در مدیریت شهری بویژه با توجه به تاکید شهردار محترم در جهت ارتقای سطح رضایت شهروندان است، یقینا نقش همکاران این مجموعه فراتر از نقش عملیات اجرایی خواهد بود، به نحوی که تأثیر این نقش در ساخت قضاوت نهایی و عملکرد شهرداری و حتی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز حائز اهمیت است.


Page Generated in 0/0060 sec