printlogo


کد خبر: 201377تاریخ: 1397/8/19 00:00
تازه ها

فیلمبرداری «۲۳ نفر» به نیمه رسید
فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» ساخته مهدی جعفری به نیمه رسید. نیمی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «۲۳ نفر» تازه‌ترین ساخته مهدی جعفری به پایان رسید. به گزارش فارس، فیلمبرداری این اثر از روز جمعه ۱۳ مهرماه با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز شده بود و در حال حاضر مراحل فیلمبرداری آن در شهرک چهاردانگه‌ ادامه دارد.  عوامل فیلم سینمایی«۲۳ نفر» بعد از لوکیشن چهاردانگه،‌ راهی لوکیشن اهواز می‌شوند و ۲۰ درصد پایانی فیلم را در اهواز جلوی دوربین می‌برند.
بنا بر این گزارش، «۲۳نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. تمام بازیگران این فیلم نوجوان هستند.


اعلام اسامی فیلم‌های خارجی بخش «عماد مغنیه»
عناوین ۵ فیلم خارجی راه‌یافته به بخش «عماد مغنیه» پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اعلام شد. به گزارش «وطن امروز»، هیچ فیلم سینمایی ایرانی به بخش «عماد مغنیه» راه پیدا نکرد. پیش از این اسامی ۱۷ فیلم مستند داخلی راه‌یافته در این بخش اعلام شده بود. اسامی ۵ فیلم خارجی راه‌یافته به بخش «عماد مغنیه» به این ترتیب است: سینمایی: «زندان حل» نجدت انزور و «پدر» باسل الخطیب، مستند: «حشدالشعبی» روابط عمومی الحشدالشعبی، «موصل بین جنگ و صلح» آناستازیا ترافیمووا و «زلزله حلب» الکساندر خارچنکو. پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف کشور همزمان با هفته گرامیداشت بسیج از ۵ تا ۹ آذر به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.


سری جدید «شرک» در راه است
«کریس ملداندری» خالق «من نفرت‌انگیز» سراغ ساخت سری جدید انیمیشن‌های پرطرفدار «شرک» و «گربه چکمه‌پوش» می‌رود. به گزارش فارس به نقل از ورایتی، کمپانی «یونیورسال پیکچرز» ملداندری را به خدمت گرفته تا سری جدید انیمیشن‌های جذاب را برای نسل جدید سینماروها خلق کند. در انیمیشن «شرک» از صداهای شخصیت‌های معروف هالیوود همچون «اِدی مارفی»، «آنتونیو باندراس» و «مایک مایِرز» استفاده می‌شود. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که کمپانی مادر «کام کست» شرکت «دریم وورکس» را که استودیوی خالق «شرک» بود در سال ۲۰۱۶ به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار خریداری کرد.

«بریکینگ بد» فیلم سینمایی می‌شود
ساخت فیلمی بر اساس سریال محبوب «بریکینگ بد» از اواخر هفته آینده آغاز می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، مجموعه تلویزیونی «بریکینگ بد» در ۵ فصل ساخته شد و سال ۲۰۱۳ پخش آن از شبکه AMC به پایان رسید. «وینس گیلیگان» کارگردان این سریال محبوب، پس از آن سریالی اسپین‌آف (مشتق‌شده از داستان اصلی) به نام «بهتره با سول تماس بگیری» (Better Call Saul)  را کلید زد که اکنون به فصل پنجم رسیده است. این سریال داستان وکیل تبهکاری به نام «سول گودمن» است و زندگی او را ۶ سال پیش از ملاقات با «والتر وایت» در برکینگ بد روایت می‌کند. حال خبرها حاکی است گیلیگان قصد دارد فیلمی ۲ ساعته بر اساس داستان‌های وابسته به «بریکینگ بد» بسازد. گفته می‌شود این فیلم هفته بعد در نیومکزیکو کلید می‌خورد. فیلمنامه توسط «وینس گیلیگان» نوشته شده و احتمالاً کارگردانی نیز به دست خود او انجام می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا بازیگران اصلی بریکینگ بد از جمله «برایان کرانستون» و «آرون پائول» در این فیلم ایفای نقش می‌کنند یا خیر؟ «بریکینگ بد» با تحسین منتقدان همراه بود و ۱۶ جایزه امی دریافت کرد. همچنین گینس در سال ۲۰۱۳ رکورد «تحسین برانگیزترین سریال تلویزیونی تاریخ جهان» را به خاطر دریافت ۹۹درصدی رأی مثبت منتقدان به نام بریکینگ بد ثبت کرد.


Page Generated in 0/0045 sec