printlogo


کد خبر: 201414تاریخ: 1397/8/20 00:00
طعنه‌های آخوندی به ترکان در مراسم تودیعش:
افتخار دولت است که خانه نساخت!

وزیر مستعفی راه‌وشهرسازی در مراسم تودیع خود، سیاست ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد (مسکن‌مهر) و برنامه دولت برای بازآفرینی شهری را به باد انتقاد گرفت و گفت: کار درستی کردم که حتی یک واحد مسکن‌مهر را افتتاح نکردم.
به گزارش تسنیم، عباس آخوندی با اشاره به اینکه مسکن‌مهر باعث افزایش بالای تورم شده بود، افزود: پیشنهاد دادم با منابع مسکن‌مهر، بانک مسکن به یک بانک توسعه‌ای تبدیل شود؛ شوربختانه درک درستی در این‌باره در دولت وجود نداشت. وی ادامه داد: 56 درصد مسکن‌مهر و
50 درصد پروژه‌های زیرساختی را با پیگیری و سماجت تمام به پایان رساندم. وی تصریح کرد: حضرات هر روز تبلیغ می‌کنند این دولت حتی یک مسکن هم نساخته است، این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی را نساخت؛ از ابتدا قرار نبود دولت خانه‌ای بسازد.
وی با یادآوری اینکه برای خروج از بن‌بست درخواست کردم کارگروه بازآفرینی شهری تشکیل شود، اضافه کرد: این کار را کردم تا شاید تعارض به وجود آمده مدیریت شود اما این موضوع بدون حضور بنده هماهنگ شده و تعارض ما مدیریت نشد و یکی از دلایلی که من تصمیم به کناره‌‌‌گیری از دولت گرفتم همین موضوع بود. اظهارات آخوندی درباره بازآفرینی شهری و تعارض مدیریتی اشاره مستقیم به ترکان، مشاور روحانی در امور بافت‌های فرسوده بود و وزیر سابق راه به صراحت به اختلاف خود با وی اذعان کرد.


Page Generated in 0/0062 sec