printlogo


کد خبر: 201418تاریخ: 1397/8/20 00:00
اخبار

در نامه تشکل‌های حوزوی به وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه مطرح شد
با خائنانی که اطلاعات شرکت‌ها را به آمریکا دادند برخورد شود

شورای هماهنگی تشکل‌های حوزوی در نامه‌ای به وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه، خواستار برخورد با مسببان درز کردن اطلاعات شرکت‌های ایرانی تحریم شده توسط آمریکا شدند.
 در این نامه آمده است: ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف جهت ایجاد امنیت و آسایش برای مردم عزیز کشورمان، همان‌طور که مستحضر هستید دولت و رئیس‌جمهور تبهکار آمریکای خبیث، تحریم‌های گسترده خود را به‌طور دقیق و هدفمند برگردانده است ولی قرار گرفتن اکثر افراد و مراکزی که تحریم‌های ظالمانه را دور می‌زده‌اند، در لیست تحریم‌های جدید باعث شگفتی و تعجب فراوان گردید! زیرا این به معنای درز اطلاعات دقیق این افراد و مؤسسات به سازمان‌های جاسوسی است. اکنون سؤال اساسی این است: چه کسانی و چگونه این اطلاعات را به آمریکای پلید داده‌اند؟ مطالبه روحانیت و مردم قهرمان ایران اسلامی از دستگاه اطلاعاتی کشور و شخص شما این است که ضمن شناسایی سریع این خائنان به وطن، آنها را به مردم معرفی نموده و جهت محاکمه به قوه قضائیه تحویل فرمایید.

بی‌تردید ایران با پیروزی از مرحله تحریم‌ها عبور خواهد کرد
حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود مطلبی درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران منتشر کرد. در این متن آمده است: همزمانی جنگ روانی گسترده تحریم علیه ایران، شدت گرفتن حملات نظامی سعودی، امارات و آمریکا علیه یمن، اعمال فشار بر سوریه، رجزخوانی نتانیاهو و سرپوش گذاشتن بر افتضاح «خاشقجی‌گیت» تصادفی نیست. بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران با قدرت و پیروزی از این مرحله نیز عبور خواهد کرد.

توهین وزیر خارجه آمریکا به مردم ایران
اگر ایران می‌خواهد مردمش غذا بخورند به حرف آمریکا گوش کند!

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی توهین‌آمیز درباره مردم ایران گفت: «ایران اگر می‌خواهد مردمش غذا بخورند باید به حرف آمریکا گوش کند». به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، پمپئو در مصاحبه‌ای گفت به نفع ایران است به حرف آمریکا گوش کند، در غیر این صورت، مردم ایران بهای آن را خواهند پرداخت. وی در ادامه با اشاره به شروط دوازده‌گانه آمریکا برای عقد یک توافق جدید با ایران و لغو تحریم‌ها تصریح کرد: «ایران باید تصمیم بگیرد آیا می‌خواهد مردمش غذا بخورند یا نه». او همچنین گفته است از زمان اعمال مجدد تحریم‌ها، هنوز هیچ نشانه‌ای از تمایل ایران برای بازگشت به میز مذاکره مشاهده نشده است. اظهارات وزیر خارجه آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که مقامات این کشور بارها مدعی شده‌اند واردات غذا و دارو شامل تحریم‌ها  نمی‌شود.

ایران در حال اجرای تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام است

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای برای هفتادوسومین نشست عمومی مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر پایبندی ایران به تعهداتش ذیل برجام تأکید کرد.
به گزارش ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، یوکیا آمانو در این بیانیه به اقدامات نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل در راستی‌آزمایی و نظارت بر اجرای تعهدات ایران ذیل توافق هسته‌ای برجام تأکید کرده است. وی تصریح کرده است: ما کماکان به راستی‌آزمایی و نظارت بر اجرای تعهدات هسته‌ای ایران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک ادامه می‌دهیم. مدیرکل آژانس تأکید کرده است: ایران در حال اجرای تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام است. ضروری است ایران اجرای کامل این تعهدات را ادامه دهد. آمانو گفته آژانس راستی‌آزمایی‌ها درباره عدم انحراف مواد هسته‌ای اعلام‌شده توسط ایران ذیل توافقنامه پادمانی این کشور را ادامه می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0069 sec