printlogo


کد خبر: 201432تاریخ: 1397/8/20 00:00
نبض جامعه

معاون وزیر آموزش و پرورش:
امسال هم پیک نوروزی نداریم
معاون آموزش ابتدایی  با بیان اینکه رویکرد اساسی دیگر این معاونت این است که تربیت در دوران کودکی، مناسب دوران کودکی و همراه با بازی و فعالیت‌های هنری باشد، گفت: تکالیف روتین پیک نوروزی و مشق شب را با تکالیف مهارت‌محور جایگزین کردیم، چرا که معتقدیم رونویسی صرف کتاب‌های درسی یادگیری نیست و حتی مشکل ایجاد می‌کند، امسال نیز بنا داریم تکلیف نوروزی را با طرح قصه و داستان‌نویسی جایگزین کنیم.رضوان حکیم‌زاده افزود: اهداف دوره ابتدایی بر این نکته تاکید دارد که این تفکر که کتاب‌های درسی به عنوان تنها منبع یادگیری هستند باید از دور خارج و به دیگر مواد یادگیری توجه شود. رضوان حکیم‌زاده درباره اینکه آیا این اهداف تغییراتی در کتاب‌های درسی ابتدایی ایجاد می‌کند یا خیر به مهر گفته است: «اگر بخواهیم تخصصی به این موضوع نگاه کنیم باید بگویم ما یک سند تحول بنیادین داریم با زیرنظام‌هایی که باید شکل بگیرد و یکی از این زیرنظام‌ها سند درس ملی را عملیاتی می‌کند. بعد از آن اهداف در دستور کار است که بر اساس اهدافی که تهیه شده ذکر شده است مواد و وسایل و منابع یادگیری باید متعدد باشد که یکی از آنها کتاب‌های درسی است».

رئیس سازمان میراث فرهنگی مطرح کرد
وعده کاهش قیمت بلیت هواپیما
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش دولت برای برگشت قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: با معاون اول رئیس‌جمهور مکاتبه داشتیم و وزیر راه نیز از گرانی بلیت هواپیما نگران هستند، چرا که دولت موافق گرانی بلیت هواپیما نیست.
به گزارش تسنیم، علی‌اصغر مونسان درباره گرانی هزینه برخی سفرهای داخلی همچون سفر به کیش که گران‌تر از سفر ترکیه می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از ابزارهای مستقیم گردشگری در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیست، برای مثال ناوگان حمل‌ونقل تحت کنترل ما قرار ندارد.
معاون رئیس جمهور درباره چاره‌اندیشی برای گرانی هزینه‌ بلیت هواپیما گفت: دوستان تلاش می‌کنند هزینه بلیت هواپیما به حال قبل بازگردد.
 رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه داشتیم و وزیر راه نیز از باب گرانی بلیت هواپیما نگران هستند، زیرا دولت موافق گرانی بلیت هواپیما نیست.

سفر خیرخواهانه گروه فوق‌تخصصی جراحی
گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانترهرمزی از 30 آبان تا 4 آذر در بیمارستان فوق‌تخصصی امام خمینی ایلام به ارائه خدمات می‌پردازد.
به گزارش «وطن امروز»، در بیست و سومین سفر خیرخواهانه گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانترهرمزی، این گروه از 30 آبان تا 4 آذرماه در بیمارستان فوق‌تخصصی امام خمینی استان ایلام به بیماران نیازمند خدمات ارائه می‌دهد.
 در این سفر خدماتی چون ویزیت و درمان رایگان شکاف لب و کام و ناهنجاری‌های بدو تولد جمجمه، سر و صورت ارائه می‌شود. علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات می‌توانند جهت ثبت‌نام، ویزیت اولیه و نوبت‌دهی به سایت www.marhamportal.ir مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0061 sec