printlogo


کد خبر: 201434تاریخ: 1397/8/20 00:00
کوتاه و گویا

 با راهیابی ۱۲۰ قصه برتر به بخش ۹۰ ثانیه بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، مرحله انتخاب مردمی این مرحله آغاز شد. از میان بیش از 10هزار و 470 قصه رسیده به جشنواره قصه‌گویی حدود 7هزار اثر به بخش 90 ثانیه اختصاص داشت. در این مرحله قصه‌های برتر از امروز یکشنبه ۲۰ آبان در برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم سیما، پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی
 www.kanoonfest.ir، سایت آپارات و همچنین با هشتگ «#قصه_زندگی_من» در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود تا با آرای مردمی ۳ قصه برتر نیز از سوی قصه‌دوستان انتخاب شود.
 مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امتناع سازمان‌‌های دولتی برای معرفی زمین به منظور اجرای برنامه مسکن امید و نبود خطرپذیری توسعه‌گران به دلیل شرایط نبود قطعیت بازار برای مشارکت در ساخت پروژه‌ها خبر داد. کاوه حاجی‌علی‌اکبری با اشاره به مسابقه بازآفرینی محور شهری (طراحی فضای فوقانی تونل راه‌آهن تهران- تبریز)، گفت: پس از انتقال این خط به تراز منفی یک ترافیکی، فضایی به طول 9 کیلومتر و عرصه‌ای به مساحت 50 کیلومتر مربع آزاد شد که بر اساس تفاهم بین دولت و شهرداری، مأموریت برنامه‌‌ریزی و طراحی این فضای شهری در سال 1397 به سازمان نوسازی شهر تهران سپرده شد.
 مسابقه «30 در 30» برای ارائه ایده‌‌‌هایی کاربردی به منظور حل مسأله‌ای از جامعه  برگزار خواهد شد. در این مسابقه، 30 صاحب ایده شامل محققان، پژوهشگران، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان، هر کدام در 30 دقیقه ایده‌های علمی خود را با رویکرد حل مسأله مطرح می‌کنند و طبق رای حاضران به 3 ایده برتر، جوایزی اهدا خواهد شد. مسابقه
30 در 30 در حاشیه آیین پایانی رقابت علمی کنز بعدازظهر 21 آبان‌ماه سال جاری در محل تالار مولانا در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.
 هیات عمومی دیوان عدالت اداری، شرط کسب حدنصاب 85 درصد از حداقل نمره قبولی در رشته محل انتخابی برای داوطلبان بومی سهمیه مناطق محروم در آزمون پذیرش دستیاری پزشکی را ابطال کرد.
 امیر طاهری، سرپرست اداره کل تدوین قوانین و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کارشناسان حقوقی شهرداری تهران افزود: با توجه به اهمیت موضوع تفاهمنامه‌های منعقده از سوی شهرداری تهران و الزام همه واحدهای ستادی، مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌ها و مؤسسات وابسته و تابعه شهرداری تهران بر ارائه پیش‌نویس تفاهمنامه‌ها به معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، اداره کل تدوین قوانین و امور شورا مأمور شد تا دستورالعمل انعقاد تفاهمنامه‌های شهرداری تهران را با رعایت ملاحظات حقوقی، صرفه و صلاح شهرداری، بررسی و تنظیم کند.


Page Generated in 0/0071 sec