printlogo


کد خبر: 201446تاریخ: 1397/8/20 00:00
تازه ها

پروانه نمایش «زندانی‌ها» صادر شد
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای ۲ فیلم «زندانی‌ها» و «آقای سانسور» مجوز نمایش صادر کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش 2 فیلم «آقای سانسور» به تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی و کارگردانی علی جبارزاده و سرمایه‌گذاری علی مثنوی با موضوع اجتماعی و «زندانی‌ها» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی و سرمایه‌گذاری سازمان هنری- رسانه‌ای اوج با موضوع اجتماعی را صادر کرد.


«بدون توقف» به شورای نگهبان رسید
برنامه ترکیبی چالشی بدون توقف این بار در گفت‌وگویی صریح و شفاف به موضوع  شورای نگهبان قانون اساسی می‌پردازد. به‌گزارش «وطن‌امروز»، در این برنامه مباحثی همچون ساختار شورای نگهبان، عملکرد شورا در بررسی قانون و صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات بررسی شده است که از یکشنبه بعد از اخبار ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه 3 سیما خواهد رفت. «بدون توقف» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا نجارزاده کاری از خانه تولیدات جوان صداوسیماست و به صورت روزانه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه 3 میهمان خانه‌هاست.

«خانه پوشالی» در شبکه 4
مجموعه تلویزیونی «خانه پوشالی» از ۲۰ آبان روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود. به‌گزارش «وطن‌امروز»، «خانه پوشالی» مجموعه تلویزیونی سیاسی است که در سطح آمریکا مورد توجه منتقدان قرار گرفت و برخی آن را بازگویی بخشی از رفتارهای سیاسی مرسوم در ایالات متحده تلقی کرده‌اند. این سریال یک تریلر سیاسی است که بو ویلیمان آن را با اقتباس از یک مینی‌سریال انگلیسی به همین نام خلق کرده است و هر ۲ سریال نیز بر اساس رمانی از مایکل دابز ساخته شده‌‌‌ است. «خانه پوشالی» درباره یک سیاستمدار دموکرات به نام فرانک آندروود است که بعد از خیانت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به وی، تصمیم به انتقام از او می‌گیرد. ناصر طهماسب، کتایون اعظمی، منوچهر والی‌زاده، مهرخ افضلی، رضا آفتابی، منوچهر زنده‌دل، ابوالحسن تهامی‌نژاد، حامد عزیزی، پویا فهیمی، شایان شامبیاتی، مریم جلینی، مهین برزویی، مهدی امینی، نازنین یاری، کسری کیانی، امیرصالح کسروی، صنم نکواقبال، مهناز عوض‌آبادیان و... گویندگان فصل نخست این سریال هستند. «خانه پوشالی» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه 4 سیما از روز یکشنبه ۲۰ آبان، هر شب ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پخش و روز بعد ساعت ۶:۱۵ صبح بازپخش می‌شود.


اسپایک لی فیلم زندگی رهبر جنبش ضدبرده‌داری آمریکا را می‌سازد
اسپایک لی فیلم زندگی فردریک داگلاس، چهره برجسته تاریخ آمریکا را براساس یک نمایشنامه تک‌نفره نوشته راجر گونور اسمیت کارگردانی می‌کند. به گزارش مهر به نقل از ددلاین، اسپایک لی، کارگردان آمریکایی فیلم «اینک فردریک داگلاس» را براساس یک نمایشنامه تک‌نفره نوشته راجر گونور اسمیت کارگردانی می‌کند. این فیلم سومین اقتباس لی از نمایشنامه‌های تک‌نفره راجر گونور اسمیت بعد از «داستان هوی نیوتون» و «رادنی کینگ» است. لی این فیلم را برای کمپانی بوفالو ۸ می‌سازد؛ این کمپانی تهیه فیلم «رادنی کینگ» را نیز بر عهده داشته است. فردریک داگلاس یکی از چهره‌های برجسته تاریخ آمریکا و از رهبران ضدبرده‌داری این کشور بوده که بین سال‌های ۱۸۱۸ تا ۱۸۹۵ در این کشور زندگی می‌کرده است. داگلاس یک برده از بندگریخته، خطیب، ناشر و فمینیست پیشگام بود که توانست به جایگاه نماینده دیپلماتیک ایالات متحده آمریکا در هائیتی و جمهوری دومنیکن نیز برسد. راجر گونور اسمیت بازیگر این اثر، پیش از این در ۱۰ فیلم از آثار اسپایک لی نقش‌آفرینی کرده است.


Page Generated in 0/0058 sec