printlogo


کد خبر: 201454تاریخ: 1397/8/20 00:00
اخبار

سومین نماینده جودوی ایران
از دور رقابت‌ها کنار رفت

روز دوم از دهمین مرحله رقابت‌های گرندپری ازبکستان با حذف سومین نماینده ایران همراه بود.
در ادامه این مسابقات روز  شنبه ۱۹ آبان در روز دوم مهدی فتحی‌پور تنها نماینده ایران در وزن ۸۱- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود «باشموف» جودوکار ۱۷ ساله ترکمنستان و دارنده مدال نقره نوجوانان آسیا را شکست داد سپس به جودوکار قزاقستان باخت و حذف شد.امروز یکشنبه در روز پایانی مسابقات هم تیم کشورمان یک نماینده دارد. ایمان نیک‌اقبال دارنده مدال نقره و برنز ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ جوانان آسیا در وزن ۹۰- کیلوگرم به روی تاتامی می‌رود.
در این وزن ۲۹ جودوکار حضور دارند که نیک‌اقبال به مصاف «اسلام بازبایف» از قزاقستان می‌رود. این جودوکار قزاق با رنکینگ ۱۵،  چهار مدال نقره و برنز آسیا و ۶ طلا و برنز گرندپری‌ها را در کارنامه دارد.

«ناواس» بزودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد!
کیلور ناواس که در دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیمکت‎‏نشین بود از این موضوع خوشحال نیست و احتمالا بزودی رئال را ترک می‏‎کند. او از یووه پیشنهاد دارد.
او که در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا نیمکت‌نشین شده بود شاید از حالا به طور جدی‌تر درباره آینده‌اش در این تیم فکر کند و تصمیم بگیرد. او احساس می‌کند سرمربی جدید این تیم که البته موقتا هدایت تیم را برعهده دارد به او اعتماد کافی ندارد.پیش از این هم انتظار می‌رفت با اقدام باشگاه برای خریدن تایبوت کورتوا وضعیت او در تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد اما کالچومرکاتو مدعی شده او که به همراه رئال مادرید قهرمان ۳ دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شده نسبت به از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ناراحت است و ترجیح می‌دهد کارش را در تورین و یوونتوس که به دنبال جذبش است ادامه دهد. او هم مایل است همان کاری را انجام دهد که کریستیانو رونالدو انجام داده و از رئال مادرید به یووه برود.در صورتی که او به این تیم ایتالیایی برود در تیم ایتالیایی پیشرفتی بزرگ حاصل خواهد شد و این تیم که بعد از رفتن بوفون در درون دروازه با مشکلاتی مواجه شده می‌تواند دروازه‌بانی مطمئن‌تر از ژسنی پیدا کند؛ دروازه‌بانی که در بازی مقابل منچستریونایتد هم اشتباه داشت و در شکست تیمش تاثیر مستقیم گذاشت.

شیخ‌سلمان: ایران مایه مباهات فوتبال آسیاست

نتایج تیم‌ملی باعث شگفتی اروپایی‌ها شد
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای‌ با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال از وضعیت فوتبال ایران ابراز رضایت کرد.شیخ‌سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه‌ای با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فوتبال ایران اظهار داشت: افتخارات فوتبال ایران مایه مباهات فوتبال آسیاست. نتایج درخشان تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی باعث افتخار فوتبال آسیا شد و این نتایج حتی باعث شگفتی علاقه‌مندان به فوتبال در اروپا شد.
وی افزود: فدراسیون ایران در رشته‌های فوتبال ساحلی و فوتسال هم در جام‌جهانی اعتبار ویژه‌ای به فوتبال آسیا بخشیده و تاکنون هم نتایج درخشانی کسب کرده است.
شیخ‌سلمان ادامه داد: همچنین حضور 2 تیم‌ملی نوجوانان و بزرگسالان ایران در 2 جام‌جهانی گواهی بر توجه فوتبال ایران به امور فوتبال پایه است. تیم‌ملی ایران با توجه به نتایج شگفتی‌سازی که در این مدت داشته قطعاً در جام ملت‌های آسیا جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

نصری در کانون توجه وستهام

ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال فرانسه که در انگلیس برای 2 تیم بازی کرده، ممکن است به عضویت وستهام‌یونایتد درآید. سمیر نصری که مدت‌هاست بحث بازگشتش به لیگ جزیره مطرح شده، هم‌اکنون به طور جدی گزینه شماره یک وستهامی‌هاست. وی که به‌خاطر جریمه فیفا تا پایان سال جاری امکان ثبت امضای قرارداد ندارد، می‌تواند در نخستین روزهای سال 2019 حضور مجدد در فوتبال جزیره را تجربه کند. طبق اعلام میرر، حتی تیم اورتون نیز به فکر جذب ستاره 31 ساله اسبق تیم‌ملی فرانسه است.


Page Generated in 0/0065 sec