printlogo


کد خبر: 201494تاریخ: 1397/8/21 00:00
اخبار

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد
۷۴۳ مصدوم در بازی پرسپولیس ـ کاشیما
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در استادیوم آزادی از مراجعه ۷۴۳ نفر به عوامل امدادی اورژانس خبر داد.
مجتبی خالدی درباره استقرار تیم‌های اورژانس در محل مسابقه به ایسنا اظهار داشت: 2 دستگاه آمبولانس ویژه بانوان بود، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه آمبولانس تا پایان بازی و خروج کامل تماشاگران از محل مسابقه در ورزشگاه مستقر بودند.
وی افزود: در مجموع ۷۴۳ نفر از تماشاگران این دیدار به امدادگران مراجعه کردند که 738 نفر از آنها به صورت سرپایی درمان و 5 نفر نیز با تشخیص عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.


معاون پرورشی آموزش‌وپرورش تهران خبر داد
آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهرانی آغاز شده است، گفت: امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر از طریق قطار به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
به گزارش  فارس، مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تهران در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر منطقه ۱۹ تهران با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز دختر برگزار شد.
عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهر تهران در این مراسم اظهار داشت: در مرحله اول ۲۶ اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور انجام می‌شود که تا پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه بعد از آن، زمان امتحانات دانش‌آموزان خواهد بود، وقفه یک‌ماهه خواهیم داشت.
کریمی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی، ۱۹ اعزام دانش‌آموزان پسر خواهد بود و در مجموع با اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور، ۴۵ اعزام در شهر تهران انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در مجموع ۱۵ هزار دانش‌آموز تهرانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور می‌روند، گفت: تمام اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهران از طریق خطوط ریلی انجام می‌شود و تمام موارد امنیتی پیش‌بینی شده است.


رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد
امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر متأثر از وقوع سیل
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌ماه در استان‌های متأثر از سیل و آبگرفتگی به ۳ هزار و ۸۸ نفر امدادرسانی شده است.مرتضی سلیمی درباره آخرین آمار امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده به میزان اظهار داشت: استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان و مازندران متأثر از سیل و آبگرفتگی بودند که از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ آبان به ۳ هزار و ۸۸ نفر امدادرسانی شده است.
وی با اشاره به امدادرسانی در ۳۸ روستا، گفت: در این مدت ۲۰۴ نفر اسکان اضطراری یافتند و از ۳۸ واحد مسکونی آب تخلیه شد. سلیمی افزود: ۳۴۴ نفر در قالب ۷۸ تیم امدادی به مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شدند.
همچنین ۴۲ دستگاه چادر، یک‌هزار و 63 تخته پتو، ۳۷۷ تخته موکت، ۱۳۹ شعله والور و فانوس، ۵۷۷ کیلوگرم حبوبات، ۲۰۳ کیلوگرم برنج و یک هزار و 784 قوطی کنسرو میان خانوار‌ها توزیع شده است.


Page Generated in 0/0058 sec