printlogo


کد خبر: 201507تاریخ: 1397/8/21 00:00
اخبار

اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتبال اعلام شد
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی را اعلام کرد. در این فهرست 2 بازیکن از تیم پرسپولیس که نایب قهرمان آسیاست حضور دارند، ضمن اینکه رامین رضاییان پس از یک دوره غیبت و در حالی که تنها چند روز است تیم جدیدش را انتخاب کرده به تیم‌ملی دعوت شده است.
اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است:
دروازه‌بان‌ها:
۱- علیرضا بیرانوند، پرسپولیس تهران
۲- امیر عابدزاده، ماریتیموی پرتغال
۳- سیدحسین حسینی، استقلال تهران
خط دفاعی:
۴- صادق محرمی، دیناموزاگرب کرواسی
۵- وریا غفوری، استقلال تهران
۶- محمدرضا خانزاده، الاهلی قطر
۷- سیدمجید حسینی، ترابزون ترکیه
۸- روزبه چشمی، استقلال تهران
۹- میلاد محمدی، احمد گروژنی روسیه
۱۰- احسان حاج‌صفی، تراکتورسازی تبریز
۱۱- رامین رضاییان، الشحانیه قطر
۱۲- محمـدحسین کنعانی‌زادگـان، ماشین‌سازی تبریز
خط میانی:
۱۳- احمد نورالهی، پرسپولیس تهران
۱۴- وحید امیری، ترابزون ترکیه
۱۵- امید ابراهیمی، الاهلی قطر
۱۶- اشکان دژاگه، تراکتورسازی تبریز
۱۷- سامان قدوس، آمیان فرانسه
۱۸- مسعود شجاعی، تراکتورسازی تبریز
مهاجمان:
۱۹- سردار آزمون، روبین‌کازان روسیه
۲۰- کریم انصاری‌فرد، ناتینگهام فارست انگلستان
۲۱- مهدی ترابی، سایپای تهران
۲۲- مهدی طارمی، الغرافه قطر
۲۳- علی قلی‌زاده، شارلروای بلژیک
۲۴- کاوه رضایی، کلوب بروژ بلژیک

قدردانی سرمربی کاشیما از مردم ایران
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن بعد از قهرمانی تیمش در آسیا از میزبانی مردم ایران قدردانی کرد. تیم فوتبال کاشیما در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به نتیجه تساوی بدون گل رسید تا به لطف برتری ۲ بر صفر در بازی رفت قهرمان این دوره از مسابقات شود. «گو ایوا» در گفت‌وگویی که سایت «نیکان اسپورتس» ژاپن آن ‌را منتشر کرده است، از میزبانی و میهمان‌نوازی ایرانی‌ها قدردانی کرده است. این سایت نوشت: «از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها سپاسگزارم؛ چه در هتل، چه در بخش امنیت استادیوم، رسانه‌ها و چه در ایاب و ذهاب. از همه بسیار ممنون هستم. ما در ایران احترام زیادی دیدیم».

انصاری تا پایان سال نیست!
مدافع پرسپولیس تا پایان سال نمی‌تواند برای این تیم بازی کند تا کادر فنی و هواداران با کابوس دیگری روبه‌رو شوند. محمد انصاری در جریان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیماآنتلرز ژاپن که با تساوی بدون گل به پایان رسید، دچار مصدومیت شد تا کادر فنی سرخپوشان مجبور به تعویض او شوند.
مدافع پرسپولیس که در پایان بازی به بیمارستان رفت تا از زانوی مصدوم خود MRI بگیرد، نخواهد توانست این تیم را در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال همراهی کند. از قرار معلوم انصاری حداقل تا پایان سال نمی‌تواند برای سرخپوشان بازی کند تا بدین ترتیب شانس حضور مجدد در تیم‌ملی فوتبال را برای حضور در جام ملت‌های آسیا از دست بدهد. کابوسی تازه برای کادر فنی و هواداران این تیم که یکی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد. معاینات اولیه از زانوی مصدوم انصاری نشان از این موضوع دارد اما باز هم قرار است این بازیکن صبح دوشنبه مجددا مورد معاینه پزشک متخصص قرار گیرد تا مدت زمان دقیق دوری‌اش از بازی‌های پرسپولیس
مشخص شود.


Page Generated in 0/0078 sec